کد خبر: 404792
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۸:۱۴:۱۵
| |

اعتراف تلخ کارلوس والدراما!

هیچ نقطه‌ای در جهان وجود ندارد که نام کارلوس والدرما را نشنیده باشد. کافی است تنها موهایش را به یاد آورید. "پیبه" لحظات شاد زیادی داشته اما گاهی اوقات با سختی هایی روبرو شده است که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

اعتراف تلخ کارلوس والدراما!
کد خبر: 404792
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۸:۱۴:۱۵

اعتمادآنلاین| مرگی که کلمبیا و جهان فوتبال را تحت تاثیر داد کشته شدن آندرس اسکوبار بود. والدراما قتل هم‌تیمی‌اش را از یاد نبرده است. این اتفاق تلخ روحش را نابود کرد.

"این حادثه را نمی توان فراموش کرد. اتفاقی که برای آندرس افتاد در هیچ کجای دنیا نمی توان دید. زمانی که از جام جهانی 1994 حذف شدیم به ما پیشنهاد بازگشت به کلمبیا یا ماندن برای مدتی در آمریکا داده شد. من ماندم. روزی که با هواپیما به کشورم برمی گشتم آن اتفاق برای آندرس رخ داده بود. مهماندار به من گفت که یکی از هم تیمی هایم کشته شده است. هنوز دارم می لرزم. نمی توانستم خودم را روی صندلی کنترل کنم. زمان گذشت اما هرگز آن اتفاق را فراموش نخواهم کرد که به خاطر فوتبال یک نفر را به قتل رساندند."

"از من به عنوان بهترین بازیکن کلمبیا یاد می کردند اما زمانی که از جام جهانی برگشتم همه جا من را هو می کردند و به من توهین می کردند. آن ها به من می گفتند فروخته شده! متوجه می شوید؟ ما در چنین شرایطی قرار داشتیم."

موهای فرفری

مدل موهای والدراما نشانش بود. همه او را با موهای پرپشت و فرفری اش می شناختند. روزنامه نگاران زیادی در مصاحبه های مختلف درباره موهایش می‌پرسیدند. او با جمله ای که گفت همه را شگفت زده کرد.

"از صابون برای شستن لباس و شامپو استفاده می‌کنم."

مارادونا یا مسی

والدراما نیز شکی ندارد که دیگو آراماندو مارادونا بهتر از لیونل مسی است. از طرفی هافبک بازنشسته کلمبیایی مسی را برتر از کریستیانو رونالدو می‌داند.

"مارادونا بهتر است چون به تنهایی توانست ناپولی را به اوج موفقیت برساند. این در حالی است که مسی در میان ببرها احاطه شده است."

"من الگویم را عوض نمی کنم و او کسی نیست جز مارادونا. از 16 سالگی زمانی که با آرخنتینوس جونیورز به کلمبیا آمد او را دنبال می کنم. گلش را دیدم و از آن روز مارادونا را دنبال کردم.

"مسی برای من بهتر از کریستیانو رونالدو است چون تیم را سازماندهی می کند و پاس گل می دهد. رونالدو برای تیم 60 گل به ثمر می رساند اما مسی همه کار می کند و همچنین 60 بار گلزنی می کند."

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها