«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

فوتبال ایران| تمرینات پرسپولیس و استقلال به زودی آغاز می‌شود

در مدتی که فوتبال، به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعطیل بود، دعوای زیادی بین تیم‌ها و مدیران آنها برسر ادامه و یا لغو رقبات‌های لیگ برتر نوزدهم به راه افتاده بود و تقریبا 13 تیم لیگ برتر، علاقه‌ای به ادامه این رقابت‌ها نداشتند.

فوتبال ایران| تمرینات پرسپولیس و استقلال به زودی آغاز می‌شود
کد خبر: 404824
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۰۹:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| فوتبال ایران پس از گذراندن تعطیلات کرونایی آماده آغاز دوباره می‌شود. با صحبت‌های ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، مشخص شد که رقابت‌های فوتبال ایران هم به زودی همانند دیگر کشورهای جهان، آغاز می‌شود و تیم‌ها برای کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر وهمچنین کسب جواز حضور در لیگ بیستم فوتبال ایران به میدان می‌روند. هرچند ویروس کرونا، چندماهی است شرایط را برای تمام جامعه ایران سخت کرده است اما با فروکش کردن موج این بیماری، کم‌کم شرایط برای بازگشت به زندگی عادی فراهم شده و هواداران فوتبال ایران هم باید خودشان را برای آغاز دوباره این رقابت‌ها آماده کنند.

در مدتی که فوتبال، به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعطیل بود، دعوای زیادی بین تیم‌ها و مدیران آنها بر سر ادامه و یا لغو رقبات‌های لیگ برتر نوزدهم به راه افتاد و تقریبا 13 تیم لیگ برتر، علاقه‌ای به ادامه این رقابت‌ها نداشتند. در این بین 2 تیم در انتظار تصمیم فدراسیون فوتبال بودند و پرسپولیس صدرنشین هم مشتاق ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم بود.

در بین 16 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر، استقلال، سپاهان، تراکتور و شهرخودرو، اصرار به پایان لیگ برتر داشتند و در این بین مدیران تراکتور، اعلام کرده بودند که در صورت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا، عمر فوتبالی آنها به پایان می‌رسد و به همین دلیل بهتر است که رقابت‌های لیگ برتر را برگزار نکنند. ادعایی که خیلی زود تکذیب شد.

تلاش بازیکنان و مربیان پرسپولیس برای برگزاری لیگ

مربیان و بازیکنان پرسپولیس، در مصاحبه‌های مختلف از مدیران فدراسیون فوتبال ایران خواسته‌اند در صورت بهبود شرایط رقابت‌های لیگ برتر را دوباره آغاز کند تا تکلیف قهرمان لیگ برتر در زمین بازی مشخص شود. در غیر این‌صورت، همانند فدراسیون فرانسه، پرسپولیس را قهرمان لیگ نوزدهم معرفی کند. اختلاف 10 امتیازی پرسپولیس، با تیم دوم، باعث شده تا آنها چنین خواسته‌ای از مدیران فوتبال ایران داشته باشند.

بازیکنان فوتبال آماده تمرین

هرچند تا همین دیروز مشخص نبود که بازی‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران در فصل 1398 - 1399، از سر گرفته می‌شود یا خیر، حالا با صحبت‌های مدیران وزارت بهداشت و پالس‌های مثبت برگزار پکنندگان لیگ برتر، احتمال آغاز این رقابت‌ها در هفته‌های پیش رو قوت گرفته است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی، مربیان پرسپولیس و استقلال، به تمام بازیکنان خود آماده‌باش داده‌اند تا از اولین تمرین گروهی در اوایل خردادماه سرموقع در محل تمرین حاضر باشند و به هیچ وجه غیبت نکنند.

نگرانی گل‌محمدی و مجیدی بیشتر در مورد بازیکنان خارجی است. مثلا شیخ دیاباته تا جمعه به استقلال فرصت داده تا طلبش را پرداخت کنند و هواداران استقلال به شدت نگران وضعیت او و میلیچ هستند.

قرار است تمرینات گروهی تیم‌های لیگ برتری از اوایل خردادماه آغاز شود و رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم از اواخر همین ماه پیگیری خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها