کد خبر: 404874
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۳:۱۵:۰۰
| |

استقبال نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از طرح واشنگتن برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران استقبال کرد و مدعی شد که ایران لحظه‌ای اقدامات تهاجمی خود علیه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و دیگران در منطقه را متوقف نمی‌کند و افزود که ما به گفت‌وگوها برای چگونگی همکاری برای مقابله و عقب راندن آن چه رفتارهای تهاجمی ایران در منطقه، سوریه و نقاط دیگر میخواند، ادامه می‌دهیم.

استقبال نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران
کد خبر: 404874
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پمپئو در نشست خبری که پیش از دیدار دو جانبه‌اش با نتانیاهو برگزار شد، مدعی شد که ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا از منابع خود برای گسترش ترور در جهان استفاده می کند در حالی‌که مردم ایران با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند.


مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است در کنفرانس خبری مشترک خود با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تکرار ادعاهای واهی و خصمانه خود علیه کشورمان پرداخت.

در حالیکه آمریکا خود به سختی درگیر شیوع ویروس کرونا در این کشور است و انتقادها از عملکرد دولت ترامپ در مقابله با این بیماری به شدت افزایش یافته است، پمپئو تلاش کرد بار دیگر با طرح این ادعاهای خود توجه جامعه بین الملل را به سمت ایران منحرف کند.

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، وی در این نشست خبری که پیش از دیدار دو جانبه‌اش با نتانیاهو برگزار شد، مدعی شد که ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا از منابع خود برای گسترش ترور در جهان استفاده می کند در حالی‌که مردم ایران با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در اظهارات خود در این کنفرانس خبری از سیاست های خصمانه واشنگتن درقبال کشورمان قدردانی کرد و گفت: من از مواضع بسیار عالی شما، رئیس جمهور ترامپ و دولت وی علیه ایران تقدیر می‌کنم که ابتدا از توافق اشتباه و خطرناک با ایران خارج شدید و سپس فرمانده ایرانی (سپهبد شهید قاسم سلیمانی) را حذف کردید.

وی در ادامه از طرح واشنگتن برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران استقبال کرد و مدعی شد که ایران لحظه‌ای اقدامات تهاجمی خود علیه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و دیگران در منطقه را متوقف نمی‌کند و افزود که ما به گفت‌وگوها برای چگونگی همکاری برای مقابله و عقب راندن آن چه رفتارهای تهاجمی ایران در منطقه، سوریه و نقاط دیگر میخواند، ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، انتظار می رود پمپئو و نتانیاهو همچنین درباره طرح تل آویو برای الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی رایزنی کنند. بسیاری از کشورهای جهان مخالفت خود را با این طرح اعلام کرده اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها