کد خبر: 404881
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۳:۴۳:۰۱
| |

استقلال چند هزار دلار به شفر بدهکار است؟

اگر سری به مصاحبه مسئولان باشگاه در زمان اعلام رأی از جمله خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال بزنید، جملاتی از این جنس را می‌بینید. او و دیگر مسئولان استقلال ادعا داشتند که شفر بالای یک میلیون دلار می‌خواسته ولی موفق شدند این مربی را شکست داده و کاری کنند که او فقط به 550 هزار دلار برسد.

استقلال چند هزار دلار به شفر بدهکار است؟
کد خبر: 404881
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۳:۴۳:۰۱

اعتمادآنلاین| احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال گفت باید 550 هزار دلار به این مربی آلمانی پرداخت کنند که 350 هزار دلار آن طلب خود او بود و 200 هزار دلار جریمه. با توجه به اینکه دلار وارد کانال 17 هزار تومان شد، خودتان یک ضرب ساده انجام دهید تا متوجد شوید 200 هزار دلار جریمه چقدر برای استقلال آب می‌خورد؟! و آن وقت است که باید سروقت مدیران این باشگاه استقلال رفت و از آن‌ها پرسید آیا واقعاً این یک برد بزرگ بود؟!

اگر سری به مصاحبه مسئولان باشگاه در زمان اعلام رأی از جمله خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال بزنید، جملاتی از این جنس را می‌بینید. او و دیگر مسئولان استقلال ادعا داشتند که شفر بالای یک میلیون دلار می‌خواسته ولی موفق شدند این مربی را شکست داده و کاری کنند که او فقط به 550 هزار دلار برسد، اما چرا استقلال نتوانست کاری کند که این مربی فقط طلبش را بگیرد؟ شفر روزی که از باشگاه جدا شد حاضر بود 350 هزار دلار و چه بسا کمتر بگیرد تا کار به دعوای حقوقی نکشد ولی جالب اینجاست که مدیران وقت استقلال حتی جواب تماس‌هایش را ندادند. همان زمان اعضای هیئت مدیره باشگاه که هنوز هم حضور دارند، بار‌ها و بار‌ها مصاحبه کردند که «مشکل شفر را حل می‌کنیم.» منزوی و خلیل زاده از جمله این اعضا بودند. فتحی مدیرعامل استقلال هم که اصلاً می‌گفت کوچکترین مشکلی پیش نمی‌آید! ناگفته پیداست در این پرونده شفر بود که توانست برنده بزرگ باشد و به خاطر کار نکرده 200 هزار دلار بگیرد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها