کد خبر: 404905
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۶:۳۵:۵۷
| |

خوب شد ناوچه خودمان را ‌اشتباهی زدیم! نه آمریکایی‌ها را

نویسنده یادداشت کیهان گفته که خوب شد ناوچه خودمان را ‌اشتباهی زدیم و به شناور آمریکایی آسیبی نرسید! این حد از ترس و بزدلی که منجر به ابراز خرسندی از شهادت هم وطنانمان شده در حالی است که اخیرا این جماعت به چشم خود دید که بزرگ‌ترین پایگاه آمریکایی نه با یک موشک بلکه با 13موشک هدف قرار گرفت و آمریکایی‌ها حتی یک گلوله هم به ایران شلیک نکردند.

خوب شد ناوچه خودمان را ‌اشتباهی زدیم! نه آمریکایی‌ها را
کد خبر: 404905
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۶:۳۵:۵۷

اعتمادآنلاین| طیفی در کشورمان داریم که ترس و بزدلی در اعماق وجودشان ریشه دارد و نمی‌توان این حس «خودکمتر بینی» را از این جماعت گرفت؛ شاهد این مدعا یادداشتی است که روز گذشته در یکی از روزنامه‌های طیف موسوم به اصلاح‌طلب منتشر شد. نویسنده در این یادداشت گفته که خوب شد ناوچه خودمان را ‌اشتباهی زدیم و به شناور آمریکایی آسیبی نرسید! این حد از ترس و بزدلی که منجر به ابراز خرسندی از شهادت هم وطنانمان شده در حالی است که اخیرا این جماعت به چشم خود دید که بزرگ‌ترین پایگاه آمریکایی نه با یک موشک بلکه با 13موشک هدف قرار گرفت و آمریکایی‌ها حتی یک گلوله هم به ایران شلیک نکردند.


روزنامه شرق (از جمله نشریات طیف موسوم به اصلاح‌طلب) در یادداشتی آورده بود: «منطقه پر از تنش است، خوشبختانه خطای انسانی موجب آسیب به ناو خودی شد و موجب آسیب به یک ناو سرگردان آمریکایی در آن نزدیکی نشد. شرایط ایران و آمریکا، هر روز دستخوش تغییر است.»


این روزنامه اصلاح‌طلب در ادامه بااشاره به مسئله تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا نوشت: «برای ایرانیان خسته از تنش، آزادی هم‌وطنانشان به هر دلیل که بوده برایشان مطلوب‌تر است... و در بند نگه‌داشتن زندانیان طرف نیز دردی از دردهایشان نمی‌کاهد.»

نویسنده به گونه‌ای به این زندانیان آمریکایی نگریسته که ماجرا کمی طنزگونه شده است. مگر قرار است هر کسی که زندانی می‌شود دردی از دردهای مردم بکاهد؟! کسی که کارش به زندان رسیده مرتکب جرمی شده است و مطابق قانون باید مجازات شود. لازم به یادآوری است که روزنامه‌های زنجیره‌ای کارنامه پر و پیمانی در حمایت از جاسوسان آمریکایی دارند و همواره از زندانی شدن آنها ناراحت و معترض بوده‌اند.

منبع: کیهان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها