افغانستان| مادری 20 نوزاد قربانی تروریسم را همزمان شیر داد!

ادامه ناامنی و تروریسم در افغانستان گرچه فجایع زیادی را برای مردم این کشور به همراه آورده، اما خبرهای رسیده از افغانستان ایثارگری و حوادث انسانی مختلفی نیز از سوی مردم این کشور با خود به همراه می‌آورد.

افغانستان| مادری 20 نوزاد قربانی تروریسم را همزمان شیر داد!
کد خبر: 404987
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ادامه ناامنی و تروریسم در افغانستان گرچه فجایع زیادی را برای مردم افغانستان به همراه آورده، اما خبرهای رسیده از افغانستان ایثارگری و حوادث انسانی مختلفی نیز از مردم این کشور با خود به همراه می‌آورد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، در پی وقوع عملیات تروریستی در یک زایشگاه در کابل که منجر به کشته شدن 20 مادر افغانی شد، یک زن افغانستانی به شکل داوطلبانه به 20 کودک یتیم این مادران شیر داد.

به نوشته رسانه‌ها، خانم فیروزه یونس به شکل داوطلبانه به 20 کودکی که اخیراً مادران‌شان بر اثر حمله انتحاری در بیمارستان دولتی تحت مدیریت پزشکان بدون مرز در کابل کشته شدند، شیر داد.

این زن افغانستانی که خود مادر یک کودک 14 ماهه است اعلام کرد، همه ما از اقدامات جنایتکارانه که انسانیت را در افغانستان ویران می‌کند آسیب دیده‌ایم و من خود یکی از همان آسیب‌دیدگان هستم.

اقدام بشردوستانه این زن افغانستانی بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته و هشتگی نیز در ستایش از او راه‌اندازی شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها