«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| پانداها میزهای خالی رستوران‌های تایلند را پر می‌کنند + عکس

در سایه شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت‌های اعمال‌شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا یکی از رستوران‌های تایلند هم از روش جدیدی برای فاصله‌گذاری اجتماعی مشتریانش در مقابل ویروس کرونا در نظر گرفته که توانسته است موجبات رضایت آنها را هم فراهم کند.

ویروس کرونا| پانداها میزهای خالی رستوران‌های تایلند را پر می‌کنند + عکس
کد خبر: 404991
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا و ممنوعیت‌های اعمال‌شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باعث شده یکی از رستوران‌های تایلند هم از روش جدیدی برای فاصله‌گذاری اجتماعی مشتریانش در مقابل ویروس کرونا در نظر گرفته که توانسته است موجبات رضایت آنها را در ایام شیوع ویروس کرونا هم فراهم کند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، یک رستوران در تایلند برای مقابله با خلاء روحی عدم حضور میهمانان پشت میزهای رستوران در دوره شیوع ویروس کرونا و نیز عدم چانه زدن با مشتریان در مورد محل نشستن مناسب‌شان، اقدام به قرار دادن عروسک‌های بزرگ پاندا روی صندلی‌های خالی خود کرده است تا مشتریانش را که مجبور به صرف غذا به تنهایی هستند در زمان حضور در پشت میزهای رستوران همراهی کنند.

صاحب این رستوران می‌گوید، ابتدا ما بر اساس پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی برای هر میز تنها یک صندلی قرار دادیم، اما بعد از آن به ایده قرار دادن عروسک‌های پاندا رسیدیم تا یک همراه برای مشتریان سر میز باشند و اکنون این کار باعث رونق بیشتر کار ما شده است.

یکی از مشتریان هم در این رابطه می‌گوید، قواعد جدید صرف غذا در رستوران‌ها بسیاری از مشتریان را دچار مشکل می‌کرد، اما مجموعه عروسک‌های قرار داده شده صرف غذا را برای ما راحت‌تر کرده است.

یکی دیگر از مشتریان هم از اینکه می‌تواند با یک همراه سر میز غذا بخورد ابراز رضایت کرد و گفت: این کار می‌تواند به مراجعه‌کنندگان نشان دهد که روی کدام صندلی‌ها می‌توانند بنشینند تا فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

پاندا 1

پاندا2

پاندا3

پاندا4

پاندا5

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها