«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| واکنش قاطع دولت نیجریه به نقض محدودیت‌های کرونا

گرچه هر یک از کشورها روش خاصی را برای اعمال محدودیت‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا پیشه کرده‌اند، اما اقدامات مقابله با شیوع ویروس کرونا در برخی از کشورها جالب و حتی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و در حالی که برخی از کشورها در صدد برداشتن محدودیت‌های ویروس کرونا هستند برخی دیگر در مقابل نقض پروتکل‌های ویروس کرونا شدت عمل بیشتری از خود نشان می‌دهند.

ویروس کرونا| واکنش قاطع دولت نیجریه به نقض محدودیت‌های کرونا
کد خبر: 405001
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا جهانی متفاوت برای ما به بار آورده است. گرچه هر یک از کشورها روش خاصی را برای اعمال محدودیت‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا پیشه کرده‌اند، اما اقدامات مقابله با شیوع ویروس کرونا در برخی از کشورها جالب و حتی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و در حالی که برخی از کشورها در صدد برداشتن محدودیت‌های ویروس کرونا هستند برخی دیگر در مقابل نقض پروتکل‌های ویروس کرونا شدت عمل بیشتری از خود نشان می‌دهند.

به گزارش اعتمادآنلاین، دولت نیجریه در اقدامی عجیب شدیدترین مجازات را برای 2 هتلدار که قواعد مربوط به محدودیت‌های دوران شیوع کرونا را نقض کرده بودند لحاظ کرد.

رسانه‌های عربی خبر دادند، در پی بی‌اعتنایی 2 هتل در ایالت «ریفرز جنوبی» به قواعد و پروتکل‌های ویروس کرونا، صاحبان این 2 هتل دستگیر و ساختمان هر 2 هتل نیز به دستور حاکم ایالت تخریب شد.

به گفته حاکم ایالت، آمارها نشان می‌دهند بیشترین موارد ابتلا در هتل‌ها به وقوع پیوسته و از این رو این کار برای سلامت عمومی بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است این اقدام در حالی انجام گرفت که در لحظه تهیه خبر در این ایالت نیجریه تنها 21 مورد ابتلا به کرونا و 2 فوتی به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها