کد خبر: 405040
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۱۵:۰۹:۲۰
| |

احتمال برگزاری بازی برگشت رئال و منچسترسیتی در مردادماه

مارکا ادعا کرده که دیدار برگشت تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا هفتم آگوست (17 مردادماه) برگزار خواهد شد.

احتمال برگزاری بازی برگشت رئال و منچسترسیتی در مردادماه
کد خبر: 405040
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۱۵:۰۹:۲۰

اعتمادآنلاین| براساس گزارش نشریه مارکا اسپانیا، دیدار برگشت تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا هفتم آگوست (17 مردادماه) برگزار خواهد شد.

در صورتی که این دیدار در شهر منچستر و در تاریخ مذکور برگزار شود، آنگاه از پیروزی 2 بر یک شاگردان «پپ گواردیولا» در سانتیاگو برنابئو در دیدار رفت 174 روز سپری خواهد شد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کهکشانی‌ها تقریبا با سه ماه تمرین راهی ورزشگاه اتحاد خواهند شد.

شاگردان «زین الدین زیدان» تا این زمان هفته‌ها تمرین و 11 دیدار باقیمانده خود را در لالیگا تا انتهای جولای برگزار خواهند کرد.

پیش از تعطیلی موقت رقابت‌ها به دلیل پاندمی کرونا، سیتیزن‌ها گزینه محتمل صعود به مرحله یک چهارم بودند. با این حال، پس از چند ماه، چه کسی می‌داند کدام تیم برنده خواهد شد.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تصمیم نهایی خود را برای برگزاری ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در نشست بعدی هیات اجرایی خود در 27 ماه مه اتخاذ خواهد کرد.

در حال که قهرمانی در لالیگا اولویت زیدان محسوب می‌شود، رئال همچنان به افتخار اروپایی چشم دوخته است؛ بالا بردن جام لیگ قهرمانان در ماه آگوست برای رئال به معنای کسب پاداش هنگفت مالی است؛ اتفاقی که در صورت وقوع می‌تواند برای سفیدپوشان مادرید که همچون سایر باشگاه‌های اروپایی بابت شیوع ویروس کرونا از لحاظ اقتصادی لطمه خورده‌اند، بسیار حائز اهمیت باشد.

علاوه بر این، نباید فراموش کنیم که مرد فرانسوی تاکنون در کسوت سرمربی رئال هرگز در مرحله حذفی لیگ قهرمانان، این تورنمنت را ترک نکرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها