احمد مرادی نماینده بندرعباس:

ویروس کرونا| امکانات برای کنترل کرونا در تمامی مدارس هرمزگان وجود ندارد

نماینده بندرعباس می گوید: امکانات برای کنترل کرونا در تمامی مدارس هرمزگان وجود ندارد. هرچه سریعتر باید مسئولان ستاد کرونا در این موضوع بازنگری جدی کنند.

ویروس کرونا| امکانات برای کنترل کرونا در تمامی مدارس هرمزگان وجود ندارد
کد خبر: 405078
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۰۷:۴۴:۲۶

اعتمادآنلاین| مدارس دولتی و غیر دولتی از امروز شنبه 27 اردیبهشت بازگشایی می‌شود. بازگشایی مدارس بعد از شیوع کرونا در کشور انتقاداتی را به دنبال دارد. برخی معتقدند که بازگشایی مدارس می‌تواند عواقبی را به دنبال داشته باشد. بخصوص در شهرهایی که از لحاظ آلودگی به کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند. نماینده بندرعباس معتقد است که مکانات برای کنترل کرونا در تمامی مدارس هرمزگان وجود ندارد.هرچه سریعتر باید مسئولان ستاد کرونا در این موضوع بازنگری جدی کنند.

احمد مرادی، افزود: ما نیز باید از روش‌ها و پروتکل‌های پیشنهاد شده سازمان بهداشت جهانی برای جلوگیری از شیوع این بیماری پیروی کنیم.


این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه باید از نگاه‌های احساسی و در مواجهه با کرونا پرهیز کرد، افزود: اگر محیط آموزشی محصلان عاری از هرگونه ویروس کرونا بود، می‌‎توانستیم در خصوص بازگشایی مدارس تصمیم گیری کرد اما مدارس استان هرمزگان شرایط استریل و مناسبی برای حضور دانش آموزان ندارد.

مرادی با اشاره به اینکه اولیاء و حتی مربیان در حال حاضر نگران این وضعیت هستند، اضافه کرد: امیدوارم مسئولان استانی با توجه به روند صعودی هرمزگان در موارد مثبت کرونا و افزایش همه روزه آن، خواستار عدم اجرای بازگشایی مدارس در استان هرمزگان باشند.

وی با بیان اینکه امکانات برای کنترل کرونا در تمامی مدارس هرمزگان وجود ندارد، تصریح کرد: هرچه سریعتر باید مسئولان ستاد کرونا در این موضوع بازنگری جدی کنند.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها