لیگ قهرمانان آسیا به خاطر کرونا تغییر شکل می‌دهد

روزنامه الریاضیه عربستان امروز (شنبه) به نقل از یک منبع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: AFC در حال بررسی گزینه جدیدی برای برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا است.

لیگ قهرمانان آسیا به خاطر کرونا تغییر شکل می‌دهد
کد خبر: 405137
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۰۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| لیگ قهرمانان آسیا ، به دلیل شیوع ویروس کرونا، به حالت علیق درآمده است و مسئولان برگزار کننده رقابت ها در تلاش هستند تا شرایط برگزاری دوباره این بازی ها را آماده کنند. با تعلیق لیگ قهرمانان آسیا ، ای اف سی ضرر مالی بزرگی را متقبل شده است و به همین خاطر هم تلاش می کند از گسترش این ضرر مالی جلوگیری کند. سال گذشته ای اف سی اعلام کرد جایزه نقدی و تیم های حاضر در این رقابت ها را افزایش می دهد تا جذابیت بیشتری به لیگ قهرمانان آسیا بدهد، اما با شیوع ویروس کرونا، و مشکلات مالی زیادی که برای این کنفدراسیون، به وجودآورده است، ترجیح داده تا از اعمال این تغییر جلوگیری کند. همین مشکلات باعث شده تا مدیران ای اف سی در این روزها برنامه های مختلفی برای برگزاری دوباره بازی های لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2019 - 2020، در نظر بگیرد.

روزنامه الریاضیه عربستان امروز (شنبه) به نقل از یک منبع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: AFC در حال بررسی گزینه جدیدی برای برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا است. این کنفدراسیون به فدراسیون‌های فوتبال عضو اطلاع داده پیشنهاد جدید شامل برگزاری دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان طبق رویه قبلی یعنی به صورت رفت و برگشت خواهد بود، اما مراحل نهایی به صورت تک‌حذفی است. گزینه جدید امکان برگزاری رقابت‌ها از پایان ماه آگوست را می‌دهد، اما گزینه نخست AFC مبنی بر برگزاری تجمیعی دیدارها نیازمند شروع از ابتدای آگوست خواهد بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در کنفرانس ویدئویی 26 خرداد سرنوشت دیدارهای لیگ قهرمانان و انتخابی‌های جام جهانی 2022 و جام ملت‌های 2023 را با مشارکت فدراسیون‌های عضو مشخص می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها