«رایان گاسلینگ» دوباره به فضا می‌رود

رایان گاسلینگ به عنوان یک فضانورد، در فیلمی جدید به کارگردانی فیل لورد و کریس میلر بازی می‌کند.

«رایان گاسلینگ» دوباره به فضا می‌رود
کد خبر: 405147
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۰:۱۵:۴۲

اعتمادآنلاین| فیل لورد و کریس میلر با پروژه جدید خود به فضا خواهند رفت. این دو قرار است فیلم «پروژه درود بر مریم» را برای کمپانی مترو گلدوین مایر کارگردانی کنند. این دو نفر تهیه کننده فیلم نیز خواهند بود.

رایان گاسلینگ برای بازی در این فیلم سینمایی به این پروژه اضافه شده است. پروژه‌ای که اقتباسی از رمانی منتشر نشده نوشته اندی ویر خواهد بود. این رمان بهار سال 2021 منتشر می‌شود. اندی ویر در سال 2011 رمان «مریخی» را نوشته بود که در سال 2015 فیلم آن با همین نام ساخته شد و توانست جوایزی را در اسکار کسب کند.

گاسلینگ که نقش اول فیلم سینمایی «پروژه درود بر مریم» را بازی خواهد کرد، آخرین حضور سینمایی اش به فیلم بیوگرافی «First Man» در سال 2018 باز می‌گردد. او در آن فیلم در نقش نیل آرم استرانگ فضانورد مشهور، نقش آفرینی کرده بود.

این جدید‌ترین پروژه کمپانی MGM بعد از حضور رئیس جدیدش محسوب می‌شود. آدیتا سود رئیس کمپانی فیلم سازی لرد میلر به همراه امی پاسکال، تهیه کنندگان دیگر این پروژه خواهند بود.

امی پاسکال سابقه تهیه کنندگی فیلم «خیابان جامپ 21» و همچنین انیمیشن «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» (برنده جایزه بهترین انیمیشن اسکار) را در کارنامه دارد. او اخیراً فیلم سینمایی «زنان کوچک» به کارگردانی گرتا گرویگ را تهیه کرده بود که نامزد بهترین فیلم اسکار 2020 شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها