مجلس یازدهم، تحقیق و تفحص از دوران حضور قالیباف در شهرداری را به جریان می‌اندازد؟

فعال رسانه‌ای اصولگرا نوشت: مجلس دهم اهل زدوبند بود و به تحقیق و تفحص از شهرداری قالیباف رای نداد. آهای یازدهمی‌های انقلابی، شما با رای دادن به تحقیق و تفحص ازقالیباف، روی دهمی‌ها را کم کنید!

مجلس یازدهم، تحقیق و تفحص از دوران حضور قالیباف در شهرداری را به جریان می‌اندازد؟
کد خبر: 405246
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۴:۰۴:۲۹

اعتمادآنلاین| محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا با خطاب قرار دادن منتخبان مجلس یازدهم از آنها خواست که اگر واقعا ادعای انقلابی بودن دارند، تحقیق و تفحص از دوران شهرداری قالیباف را به جریان بیندازند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، مهاجری در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به تشکیل مجلس یازدهم و ادعای انقلابی بودن اعضا و تلاش برای آوردن آن به صدر امور نوشت: مجلس دهم بد بود، اصلاح‌طلب بود، در قعرامور بود و ... اما مجلس یازدهم خوب است، انقلابی است، اصولگراست، گوگوری مگوری است.

در ادامه متن توییتری این فعال رسانه‌ای اصولگرا آمده است: مجلس دهم اهل زدوبند بود و به تحقیق و تفحص از شهرداری قالیباف رای نداد. آهای یازدهمی‌های انقلابی، شما با رای دادن به تحقیق و تفحص ازقالیباف، روی دهمی‌ها را کم کنید!

محمد مهاجری - مجلس گوگوری مگوری - تحقیق و تفحص از قالیباف

گفتنی است که طرح تحقیق و تفحص از دوران حضور محمدباقر قالیباف، منتخب فعلی مجلس یازدهم و مدعی ریاست مجلس در مجلس گذشته دو بار به‌وسیله نمایندگان عضو فراکسیون امید مطرح شد.

با این وجود به دلیل حضور تعداد قابل توجه نمایندگان نزدیک به قالیباف و مخالفت نمایندگان اصولگرای مجلس این طرح در هر دو بار رای نیاورد و مسکوت ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها