کد خبر: 405252
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۴:۲۳:۲۴
| |

مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام اعلام کرد:

ویروس کرونا| یک میلیون بسته معیشتی برای آسیب‌دیدگان کرونا

احمدی همچنین به سایت «دنیای احسان» برای سازماندهی و شبکه‌سازی گروه‌های مردمی اشاره کرد و گفت: تاکنون 8513 گروه مردمی در این سامانه ثبت‌نام کرده و داده‌های خود را وارد کرده‌اند که در فعالیت‌های گوناگون بنیاد احسان فعال بوده و با این مجموعه همکاری می‌نمایند.

ویروس کرونا| یک میلیون بسته معیشتی برای آسیب‌دیدگان کرونا
کد خبر: 405252
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۴:۲۳:۲۴

اعتمادآنلاین| مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: درمرحله نخست رزمایش احسان و همدلی برای توزیع یک میلیون بسته غذایی و بهداشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا، 5100 گروه مردمی با ستاد اجرایی مشارکت داشتند. اسماعیل احمدی مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام درحاشیه بازدید از روند اهدای سبدهای معیشتی دراستان ایلام، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و فرمانده سپاه این استان، با بیان این مطلب افزود: یک میلیون بسته معیشتی در طرح رزمایش همدلی و احسان در کشور توزیع گردیده که سهم ایلام 17 هزار بسته می‌باشد.

وی با قدردانی از مجاهدات ارزنده گروه‌های مردمی تصریح کرد: بیش از 5100 گروه مردمی اعم از خیریه، سمن، گروه جهادی و فعالان اجتماعی در این رزمایش بزرگ مشارکت داشته‌اند.

مسئول قرارگاه جهادی ادامه داد: تمامی مراحل شناسایی نیازمندان با دریافت کد ملی؛ همچنین بسته‌بندی و توزیع بسته‌ها به همت ده‌ها هزار جهادگر عاشق در تمامی شهرهای کشور صورت گرفته است.

احمدی همچنین به سایت "دنیای احسان" برای سازماندهی و شبکه‌سازی گروه‌های مردمی اشاره کرد و افزود: تاکنون 8513 گروه مردمی در این سامانه ثبت‌نام کرده و داده‌های خود را وارد کرده‌اند که در فعالیت‌های گوناگون بنیاد احسان فعال بوده و با این مجموعه همکاری می‌نمایند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها