کد خبر: 405270
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۵:۰۷:۰۰
| |

ویروس کرونا| مجوز صادر شد، لیگ برتر دوباره آغاز می‌شود

در پی صحبت های رییس جمهوری و وزیر ورزش در جلسه امروز هیئت دولت، به نظر می‌رسد سازمان لیگ برتر فوتبال ایران مجوز برگزاری رقابت ها را از مراجع لازم اخذ کرده و این مسابقات با حضور تیم های لیگ برتری دوباره آغاز خواهد شد.

ویروس کرونا| مجوز صادر شد، لیگ برتر دوباره آغاز می‌شود
کد خبر: 405270
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۵:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| لیگ برتر فوتبال ایران که به دلیل شیوع ویروس کرونا ، نزدیک به 3 ماه تعطیل بود، اما حالا با چراغ سبز رئیس جمهور و ستاد ملی مبارزه به ویروس کرونا ، دوباره از سر گرفته می شود. هرچند شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور، در روزهای اخیر، اوج گرفته است اما گویا شرایط برای برگزاری رقابت های ورزشی فراهم شده است و به همین خاطر مسئولان کشور دست مدیران فوتبال ایران را برای آغاز مجدد لیگ باز گذاشته اند.

در پی صحبت های رییس جمهوری و وزیر ورزش در جلسه امروز هیئت دولت، به نظر می‌رسد سازمان لیگ برتر فوتبال ایران مجوز برگزاری رقابت ها را از مراجع لازم اخذ کرده و این مسابقات با حضور تیم های لیگ برتری دوباره آغاز خواهد شد.

سهیل مهدی در این خصوص گفت: خبر خوبی از رئیس جمهوری شنیدم و این نشان دهنده آن است که سلامت بر کشورمان در حال حکمفرما شدن است که باعث خوشحالی است.ازسویی دیگر منتظر خواهیم بود که این مطالب از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما به طور رسمی ابلاغ شود و زمان و تاریخ مشخص را به ما اعلام کنند. از سویی دیگر به احتمال زیاد از یازده مرداد هم باید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود.


وی در مورد زمان آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: در حال حاضر یک روز زمان هم برای ما اهمیت دارد. رئیس جمهوری اعلام کردند بعد از مسابقات ورزشی بعد از عید فطر قابل برگزاری است در حال حاضر منتظریم که زمان آغاز زمان تمرینات تیمها به طور رسمی به ما ابلاغ شود. ما برگزار کننده مسابقات هستیم و تصمیم گیرنده در مورد مسایل نیستیم همانطور که به ما دستور داده شد مسابقات را تعطیل کنیم و این کار را انجام دادیم و اکنون منتظریم تا اعلام شود که شرایط برای برگزاری رقابت ها مناسب شود.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها