دغدغه جدید بانوی رکابزن ایران با آغار دوباره مسابقات بین‌المللی

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری تقویم جدید مسابقات کوهستان را اعلام کرد و اکنون بانوی رکابزن ایران در مورد تصمیم اروپایی ها نسبت به صدور ویزا نگران است.

دغدغه جدید بانوی رکابزن ایران با آغار دوباره مسابقات بین‌المللی
کد خبر: 405393
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ ۱۰:۵۳:۰۳

اعتمادآنلاین| اتحادیه جهانی دوچرخه سواری تقویم جدید مسابقات کوهستان را اعلام کرد و برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کوهستان از ماه آگوست از سر گرفته می شود.

فرانک پرتو آذر بانوی رکابزن ایران پیش از این خودش را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و کاپ های جهانی آماده کرده بود که با شیوع ویروس کرونا تمامی رقابتها لغو شد. اما او اکنون باید دوباره برای حضور در مسابقات برنامه ریزی کند.

پرتو آذر در پاسخ به این پرسش ایسنا مبنی بر اینکه مشخص شده قرار است در کدام رقابتها شرکت کند، گفت: من با مربی ام در این مورد صحبت کردم و قرار است برنامه ریزی را در مورد حضور در مسابقات تا چند روز آینده انجام بدهند اما یک مساله مهم وجود دارد. اکثر مسابقات در قاره اروپا برگزار می شود و اکنون باید ببینیم سفارت کشورهای اروپایی ویزا صادر می کنند یا خیر.

پرتو آذر پیش از این نیز نسبت به لغو شدن مسابقات ابراز ناراحتی کرده و به ایسنا گفته بود: برنامه‌ای که برای خودم در سال 99 آماده کرده بودم خیلی بهتر از سال 98 بود اما ویروس کرونا و لغو مسابقات تمام برنامه‌ریزی من را به‌هم ریخت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها