کد خبر: 405417
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ ۱۱:۵۳:۰۰
| |

بهداشت جهانی:

شمار قربانیان کرونا در جهان از 300 هزار نفر فراتر رفت + تصویر

سازمان جهانی بهداشت تایید کرد شمار تلفات قطعی بر اثر ویروس کرونا در سراسر جهان از مرز 300 هزار نفر عبور کرده و تعداد مبتلایان قطعی آن نیز از چهار میلیون و پانصد هزار نفر بیشتر شده است.

شمار قربانیان کرونا در جهان از 300 هزار نفر فراتر رفت + تصویر
کد خبر: 405417
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ ۱۱:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سازمان جهانی بهداشت شامگاه شنبه اعلام کرد بر اساس آمارهایی که از تمامی کشورهای جهان جمع‌آور کرده، تعداد کسانی که بر اساس آزمایش‌های پی‌سی‌آر و با تایید قطعی بر اثر ابتلا به ویروس «کووید19» جان خود را از دست داده‌اند، از مرز 300 هزار نفر عبور کرده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، سازمان بهداشت جهانی در بیانیه خود توضیح داد که طی 24 ساعت گذشته، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا شاهد افزایش 86 هزار نفری و تعداد قربانیان آن نیز بیش از 5 هزار نفر بوده است.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد تا زمان نگارش این خبر، 4 میلیون و 695 هزار و 213 نفر در جهان به این بیماری مبتلا شده، 311 هزار و 297 نفر جان باخته و حدود 1 میلیون و 802 هزار بیمار بهبود یافته‌اند.

در میان کشورهای آلوده به این ویروس، ایالات متحده آمریکا با بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر، بیشترین شمار مبتلایان در جهان را دارد.

بر اساس آمار اعلامی، آمریکا طی بیست‌وچهار گذشته حدود 15 هزارمورد فوتی بر اثر ابتلا به این ویروس ثبت کرد. این کشور با تعداد حدود 90 هزار جان‌باخته، در رتبه نخست کشورهای دارای بیشترین موارد فوتی ویروس کرونا ایستاده است.

بین الملل

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها