شهرام مسلخی:

«پدران» اکران عمومی می‌شود

شهرام مسلخی گفت: اگر قرار است فیلم‌ها نمایش آنلاین داشته باشند، نیاز به حمایت بیشتر برای مقابله با قاچاق آن‌ها وجود دارد.

«پدران» اکران عمومی می‌شود
کد خبر: 405551
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۰۸:۵۲:۰۷

اعتمادآنلاین| شهرام مسلخی کارگردان و تهیه‌کننده سینما، درباره نمایش آنلاین فیلم سینمایی «پدران»، گفت: به اکران عمومی این فیلم فکر می‌کنیم و قصدی برای نمایش آنلاین آن نداریم؛ هر اثری نیاز به نمایش در مدیوم‌های خاص خود را دارد. پس از اتمام اکران عمومی آن و طبق روال قبل، فیلم «پدران» در سامانه وی او دی‌ها پخش خواهد شد.

این کارگردان افزود: یکی از دلایل مخالفتم با نمایش آنلاین، عدم حمایت کافی از فیلم و صاحبان آن، در خصوص قاچاق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای است. قاچاق فیلم‌ها در این فضا باعث می‌شود، بکر بودن آن از بین برود و مخاطبان فیلم ریزش کنند.

مسلخی عنوان کرد: البته نمایش آنلاین در جای خود یکی از نمونه‌های موفق نمایش فیلم است؛ تا جایی که روی افزایش مخاطب سینما تاثیر می‌گذارد و حتی به تهیه و تولید آثار سینمایی نیز کمک می‌کند.

او افزود: اگر مدیوم‌های پخش را در نظر نگیریم، در شرایط کنونی و در صورت وضع قانون کپی رایت و حمایت مسئولان، نمایش آنلاین قابل قبول‌ بود و بیشتر می‌توانستیم به آن اعتماد کنیم.

گفتنی است فیلم سینمایی «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی و تهیه‌کنندگی شهرام مسلخی در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها