کد خبر: 405605
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۱۰:۲۱:۰۰
| |

ماجرای پست جنجالی شهیندخت مولاوردی چه بود؟

شهیندخت مولاوردی معاون سابق زنان و خانواده و دستیار پیشین رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی چند روز پیش در کانال تلگرامی خود به مناسبت روز جهانی خانواده تصویری را منتشر کرد که واکنش‌های بسیاری را برانگیخت؛ از جمله واکنش علی‌رضا زاکانی را. 

ماجرای پست جنجالی شهیندخت مولاوردی چه بود؟
کد خبر: 405605
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۱۰:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| شهیندخت مولاوردی معاون سابق زنان و خانواده و دستیار پیشین رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی چند روز پیش در کانال تلگرامی خود به مناسبت روز جهانی خانواده تصویری را منتشر کرد که واکنش‌های بسیاری را برانگیخت؛ از جمله واکنش علی‌رضا زاکانی را.

توییت مولارودی

علی‌رضا زاکانی فعال سیاسی اصولگرا در توییتر خود با بازنشر این پست تلگرامی مولاوری، آن را سقوط اخلاقی یا فقدان فهم حداقلی از خانواده دانست و نوشت: «15 مه #روز_جهانی_خانواده مقدمه‌ای شد که خانم ملاوردی مشاور آقای #روحانی با اعلام تغییر ساختار خانواده عکسی با دو نماد همجنس‌بازی را بعنوان ساختارهای متفاوت خانواده منتشر نماید. این سقوط اخلاقی یا فقدان فهم حداقلی از خانواده می‌بایست از سوی آقای روحانی محکوم شود.»

توییت زاکانی

شهیندخت مولاوردی نیز این توییت را بی‌پاسخ نگذاشت و در صفحه توییتری خود نوشت: «آقای دکتر زاکانی اول به خودتان زحمت بدهید توضیحی که پس از حذف این پست منتشر شده را مطالعه کنید بعد حکم صادر کنید! از شما بعید است.»

توییت مولاوردی

مولاوردی پس از حذف این پست در یادداشتی با عنوان «یک توضیح» نوشت:

«یک توضیح

اواخر شب و در عالم خواب و بیداری!، به مناسبت 15مه روز جهانی خانواده پستی به نقل از کانالی دیگر بدون دقت و تامل در تصویر بکار رفته و با توجه به کپشن آن که بر شعار امسال این روز و بر اهمیت سرمایه‌گذاری در سیاست‌های اجتماعی برای حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر در بحران‌ها تاکید دارد در کانالم کار شده بود.

سحرگاهان یکی از دوستان با پیامی فورواردی از کانالی موسوم به«رزنانس!» متوجهم کرد که از این پست به «تبلیغ همجنسگرایی در کانال شهیندخت مولاوردی» تعبیر شده است که برای رفع این سوءتفاهم و برای این‌که برخی بیش از این عِرض خود نبرند و زحمت ما ندارند، بلافاصله اقدام به حذف این پست از کانال شد.

جالب اینکه بدون اثبات قصد تبلیغ و سؤءنیت یا همان عنصر معنوی جرم برادران و خواهرانی که ماشاالله شبانه‌روزی مشغول کارند، نیمه شبان در محکمه‌ای صحرایی حکم هم صادر کرده‌ و با علم غیبی که دارند از پرونده‌های دیگر هم پرده‌برداری می‌کنند!

جمله‌ای منتسب به بوعلی سینا را حُسن ختام یادداشتم قرار می‌دهم و در این لیالی قدر از خداوند بزرگ و بخشنده عاقبت بخیری برای همه بندگانش را خواهانم: «به قومی مبتلا شدیم که فکر می‌کنند خدا جز آنها کسی را هدایت نکرده است!». اما ظاهرا این رشته سر دراز دارد و از سوژه‌ای جدید جهت تخریب و عقده‌گشایی کاشف به عمل آمده است...»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها