کد خبر: 405684
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۱۳:۵۸:۲۸
| |

 عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد:

محتکرین بازار مسکن منتظر تصمیم‌های اثر گذار مجلس یازدهم باشند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به محتکرین بازار مسکن هشدار داد که منتظر تصمیمات اثرگذار مجلس یازدهم در حوزه بازار مسکن باشند چرا که آنهایی که این املاک را احتکار می‌کنند به موجب این تصمیمات ضرر خواهند کرد.

محتکرین بازار مسکن منتظر تصمیم‌های اثر گذار مجلس یازدهم باشند
کد خبر: 405684
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۱۳:۵۸:۲۸

اعتمادآنلاین| عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: از سپاه و بسیج به دلیل مشارکت چشم گیر و موثر در رزمایش مومنانه تشکر می کنم. بارها نشان دادند که در گره گشایی از کار مردم در شرایط سخت نقشی اساسی دارند.

وی افزود: آقای روحانی از وضعیت بازار مسکن خبر ندارید؟ ما در جامعه ازوضعیت بازار مسکن اطلاع داشته و به دنبال این موضوع هستیم مستاجرین ما چه گناهی کردند؟ افرادی که مسکن احتکار می کنند مطمئن باشند که مجلس یازدهم در بحث گرانی مسکن به صورت جدی ورود خواهد کرد و اینها که املاک احتکار کردند ضرر خواهند کرد منتظر تصمیم‌های مهم و اثرگذار مجلس یازدهم در این باره باشند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: آقای روحانی تولید ما نابود شده است چرا که درآمد دلالی از تولید و کسب و کار بیشتر است.

گودرزی خطاب به رئیس قوه قضاییه عنوان کرد: اگر دولت اراده‌ای برای نظارت بر بازار مسکن و گرانی ندارد شما خود راسا به این موضوع ورود کنید؛ چرا که شما دستگاه نظارتی هستید.

وی در پایان اضافه کرد: مگر دولت نداریم؟ آقای روحانی اگر نمی توانید کنار بروید تا فردی دیگر بیاید و وضعیت مردم را روشن کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها