ویروس کرونا| فاصله‌گذاری اجتماعی نخست‌وزیر هم نمی‌شناسد

ویروس کرونا قوانین و چارچوب‌های متفاوتی به وجود آورده است؛ قوانین مقابله با شیوع ویروس کرونا در برخی از کشورها بدون هیچ اغماضی اجرا می‌شوند، تا آنجا که حتی نخست‌وزیر نیوزیلند هم به خاطر شیوع ویروس کرونا اجازه ندارد وارد یک رستوران شود.

ویروس کرونا| فاصله‌گذاری اجتماعی نخست‌وزیر هم نمی‌شناسد
کد خبر: 405765
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا قوانین و چارچوب‌های متفاوتی به وجود آورده است؛ قوانین مقابله با شیوع ویروس کرونا در برخی از کشورها بدون هیچ اغماضی اجرا می‌شوند، تا آنجا که حتی نخست‌وزیر نیوزیلند هم به خاطر شیوع ویروس کرونا اجازه ندارد وارد یک رستوران شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌ها خبر دادند جاسیندا آردرن نخست‌وزیر نیوزیلند که به همراه نامزدش قصد داشتند وارد یک رستوران در پایتخت این کشور شوند به دلیل تدابیر مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی از این امر بازماندند.

تصاویری که از این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهند به خاطر پر شدن ظرفیت رستوران و الزام فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، نخست‌وزیر نیوزیلند اجازه پیدا نمی‌کند وارد رستوران شود.

جالب‌تر اینکه نامزد نخست‌وزیر نیوزیلند در صفحه توییتر خود نوشت: مسئولان رستوران به ما اعتنایی نکردند و حتی وقتی هم که میزها خالی شد کسی ما را صدا نزد تا وارد رستوران شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها