سرپرست استقلال ناراحت از آغاز دوباره لیگ برتر

سعید رمضانی گفت: همه ما دوست داریم فوتبال شروع شود اما باید یک سری شرایط مد نظر قرار بگیرد. الان در حال حاضر جلسه‌ای یا پروتکلی برای این مساله مد نظر قرار گرفته شده است؟ ما تمام پیش بینی‌های لازم را انجام دادیم اما باید شرایط طوری پیش برود تا سلامتی بازیکنان را تضمین کنیم.

سرپرست استقلال ناراحت از آغاز دوباره لیگ برتر
کد خبر: 405773
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۰۸:۳۹:۵۸

اعتمادآنلاین| سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص شروع مسابقات لیگ برتر گفت: بحث اصلی ما این است که سلامت مجموعه در اولویت باشد. همه ما دوست داریم فوتبال شروع شود اما باید یک سری شرایط مد نظر قرار بگیرد. الان در حال حاضر جلسه‌ای یا پروتکلی برای این مساله مد نظر قرار گرفته شده است؟ ما تمام پیش بینی‌های لازم را انجام دادیم اما باید شرایط طوری پیش برود تا سلامتی بازیکنان را تضمین کنیم.


او ادامه داد: مهم این است که وقتی بعد از اینکه وارد میدان شدیم، دچار پشیمانی نشویم. تمرین تیم ما در مجموعه انقلاب پیگیری می‌شود. ما به بازیکنان فراخوان دادیم چون قرار است تست‌های کرونا انجام شود و راهکارهای مختلف را بررسی کنیم تا در این شرایط بهترین اتفاق بیفتد.


او درباره شرایط میلیچ و دیاباته برای بازگشت به ایران گفت: باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا با میلیچ و دیاباته در اسرع وقت تماس بگیرد تا با توجه به مشکلات پروازی به تمرین تیم برسند و اگر ممنوعیت خاصی نباشد تلاش می‌کنیم این دو بازیکن به تمرین‌ها برسند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها