کد خبر: 405838
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۱۰:۲۷:۱۱
| |

جزئیات برگزاری نماز عید فطر در تهران

حجت‌الاسلام محمودی گفت: با توجه به شرایط کرونایی بودن کشور و لزوم رعایت موازین بهداشتی بنا بر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا برگزاری آن اجتماعات باشکوه ممکن نیست لذا امسال نماز عید سعید فطر ساعت 8 صبح در مساجد سراسر استان تهران برگزار خواهد شد.

جزئیات برگزاری نماز عید فطر در تهران
کد خبر: 405838
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۱۰:۲۷:۱۱

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی عصر دوشنبه با گرامیداشت سوم خرداد روز فتح خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد برای همیشه در تاریخ ایران وانقلاب می‌درخشد.

وی افزود: فتح خرمشهر را صدام و حامیانش باور نداشتند ولی با فداکاری رزمندگان اسلام و عنایت خداوند متعال این پیروزی بزرگ سرنوشت جنگ را تغییرداد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به قرار داشتن در آستانه عید سعید فطر با آرزوی قبولی روزه روزه داران گفت: نماز عید سعید فطر یکی از جلوه‌های بزرگ بندگی خدا است که هر سال باعظمت خاصی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام محمودی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی بودن کشور و لزوم رعایت موازین بهداشتی بنا بر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا برگزاری آن اجتماعات باشکوه ممکن نیست لذا امسال نماز عید سعید فطر ساعت 8 صبح در مساجد سراسر استان تهران برگزار خواهد شد.

وی توصیه کرد مساجد تمام زمینه‌ها و مراقب‌های بهداشتی را رعایت کنند و کسانی هم که برایشان امکان حضور نیست می‌توانند در منزل نماز عید را بخوانند.

منبع: دیده‌بان ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها