کد خبر: 405931
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۱۳:۵۹:۳۷
| |

مازنی عضو فراکسیون امید مجلس:

چرا 80 درصد واجدین شرایط اخذ رای در پایتخت پای صندوق رای نیامدند؟

یک نماینده مجلس گفت:مساله من این است که علل و عوامل عدم مشارکت حدود 60 درصد از واجدین شرایط اخذ رای چیست؟ واقعا چرا حدود 80 درصد از رای دهندگان تهرانی در پایتخت به صندوق رای نیامدند.

چرا 80 درصد واجدین شرایط اخذ رای در پایتخت پای صندوق رای نیامدند؟
کد خبر: 405931
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۱۳:۵۹:۳۷

اعتمادآنلاین| احمد مازنی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به کاهش حضورمردم پای صندوق های رای گفت: مساله من این است که علل و عوامل عدم مشارکت حدود 60 درصد از واجدین شرایط اخذ رای چیست؟ واقعا چرا حدود 80 درصد از رای دهندگان تهرانی در پایتخت به صندوق رای نیامدند.

احمد مازنی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: ملت ایران در آستانه دوره دیگری از مجلس قرار گرفت به هر حال انتخابات مجلس یازدهم برگزار شد و منتخبان مسئولیت سنگین نمایندگی را به عهده گرفتند.

این عضو فراکسیون امید مجلس خطاب به مسئولان، احزاب، و رسانه ها گفت: مساله من این است که علل و عوامل عدم مشارکت حدود 60 درصد از واجدین شرایط اخذ رای چیست؟ واقعا چرا حدود 80 درصد از رای دهندگان تهرانی در پایتخت به صندوق رای نیامدند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهارکرد: باید میزان تاثیر تحریم های بدخواهان، میزان تاثیر مشارکت مردم در تحقق وعدهای مجالس پیشین ، عملکرد مجلس دهم و دولت دوازدهم ، عملکرد افراطیون درتخریب مجلس، و عملکرد شورای نگهبان بررسی شود.

وی در پایان ابرازعقیده کرد: باید پرسید مردم با چه کسانی قهر کردند و برای آشتی با صندوق رای چه باید کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها