کد خبر: 405980
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۱۷:۳۱:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

در پی افشای تهاجم سایبری به بندر شهید رجایی؛ رژیم صهیونیستی در آماده‌باش سایبری قرار گرفت

پایگاه صهیونیستی واللا به نقل از مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی خبر داد به تمامی مسئولان امنیت شبکه در مراکز حساس و زیربنایی دستور داده شده است هوشیاری کامل خود را حفظ کنند، زیرا هر آن احتمال حمله سایبری از سوی ایران یا طرف‌های متحد این کشور وجود دارد.

در پی افشای تهاجم سایبری به بندر شهید رجایی؛ رژیم صهیونیستی در آماده‌باش سایبری قرار گرفت
کد خبر: 405980
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۱۷:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رژیم اسرائیل به تمامی مراکز داده‌ای و سایبری خود دستور آماده‌باش داد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، پایگاه صهیونیستی واللا به نقل از مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی خبر داد به تمامی مسئولان امنیت شبکه در مراکز حساس و زیربنایی دستور داده شده است هوشیاری کامل خود را حفظ کنند، زیرا هر آن احتمال حمله سایبری از سوی ایران یا طرف‌های متحد این کشور وجود دارد.

به نوشته این پایگاه عبری‌زبان که شماری از رسانه‌های صهیونیستی هم از آن نقل قول کرده‌اند، مسئولان امنیت سایبری در ارتش هم برای مقابله با هر نوع تهاجم در آماده‌باش قرار گرفتند.

همچنین خبر رسید مسئولان امنیت شبکه ادارات حساس و زیربنایی در بخشنامه‌هایی به کارمندان نسبت به باز کردن ایمیل یا دانلود کردن فایل از فرستنده‌هایی که هویت آنها برایشان کاملاً مشخص نیست امتناع کرده و از استفاده از نام کاربری یا مشخصات خود در مراکز و دستگاه‌های کاملا حفاظت‌شده اجتناب کنند.

همچنین از این پس کارمندان فعال در مراکز حساس اجازه دانلود کردن اپلیکیشن‌ها را به جز از سایت‌های خاص روی موبایل‌های خود نخواهند داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها