کد خبر: 405982
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اصلاح‌طلبان به‌ هم‌ نریخته‌اند

اشرف بروجردی گفت: اصلاح‌طلبان فقط در دوره آقای احمدی‌نژاد به محاقی اجباری رفتند،‌ اما پس از آن دوره برای رساندن جامعه ایران به جامعه‌ای ایده‌آل هم فعال بودند و هم توانستند تاثیر مثبتی از خود بر جای بگذارند.

اصلاح‌طلبان به‌ هم‌ نریخته‌اند
کد خبر: 405982
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جریان اصلاحات این روزها محل بحث و حتی گاهی محل جدل شده است. دقیقاً به همین دلیل گروهی رأی به انشقاق در جریان اصلاحات می‌دهند و دسته‌ای هم بر این باورند که جامعه به اصلاح‌خواهی احتیاج دارد و به همین خاطر اصلاح‌طلبان مثل همیشه به حرکت خود ادامه خواهند داد (بیشتر بخوانیم) .

اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اظهار داشت: برخلاف حرف و حدیث‌هایی که این روزها رأی به عدم انسجام و ایجاد فضایی توأم با انشقاق در جریان اصلاحات می‌دهند،‌ بنده قویاً معقتدم‌ اصلاح‌طلبان به ‌هم‌ نریخته‌اند و همچون همیشه شرایط مطلوبی دارند و مهیای اصلاح‌خواهی هستند. در واقع اصلاح‌طلبان، چه در دوره‌هایی که در درون قدرت بودند و چه در مقاطعی که به هر دلیلی حاشیه‌نشین بودند، مصر به اصلاح‌خواهی بوده‌اند و برای این آرمان مهم هر کاری که لازم باشد‌ انجام خواهند داد.

رئیس کتابخانه ملی در ادامه سخنانش گفت:‌ البته اصلاح‌طلبان فقط در دوره آقای احمدی‌نژاد به محاقی اجباری رفتند،‌ اما پس از آن دوره برای رساندن جامعه ایران به جامعه‌ای ایده‌آل هم فعال بودند و هم توانستند تاثیر مثبتی از خود بر جای بگذارند. در واقع نقطه قوت اصلاح‌طلبان این است که به ‌هیچ وجه ناامید نمی‌شوند و برای برقراری صدای واحدی که کارساز باشد، همیشه تحرکاتی توأم با نتیجه از خود نشان داده‌اند (بیشتر بخوانیم) .

او توضیح داد:‌ البته گروهی سعی دارند با مطرح کردن کناره‌گیری‌ آقای موسوی لاری از شورای عالی یا ناکارآمد نشان دادن آقای عارف، به جامعه این ذهنیت را القا کنند که اصلاحات از درون دچار چنددستگی شده است. این در حالی است که کناره‌گیری آقای لاری به تمام شدن برنامه انتخاباتی ربط داشت. درباره آقای عارف هم باید به جای تخریب او، به سراغ نماینده‌هایی رفت که در انتخابات سال 94 از نردبان اصلاحات بالا رفتند و رأی جمع کردند و بعد از شروع به کار مجلس دهم‌ خرج خودشان را از فراکسیون امید جدا کردند.

او ادامه داد: همچنین این روزها برخی چنین می‌گویند که برای اصلاح‌طلبی لزوماً نباید به فکر قدرت بود. این قطعاً برداشتی اشتباه است. در واقع اصلاح‌طلبان به خاطر اینکه برنامه‌های خود را برای اصلاح امور اجرایی کنند، به حضور در عرصه قدرت نیاز دارند تا بتوانند ایفای نقش کنند. پس تلاش همیشگی جریان اصلاحات این خواهد بود که برای بودن در عرصه تلاش‌های لازم را صورت دهد.

اشرف بروجردی در پایان صحبت‌هایش گفت:‌ بدخواهان جریان اصلاحات هم اصلاح‌طلبی را تنها راه گذر از بحران‌ها و رساندن جامعه به آرامش می‌دانند (بیشتر بخوانیم) .

چکیده گفت‌وگو با اشرف بروجردی

اصلاح‌طلبان برای اصلاح‌خواهی هر کاری که لازم باشد انجام خواهند داد

اصلاح‌طلبان به‌ هیچ وجه ناامید نمی‌شوند

اصلاح‌طلبان مهیای اصلاح‌خواهی هستند

نقطه قوت اصلاح‌طلبان این است که به ‌هیچ وجه ناامید نمی‌شوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها