محمد اشرفی اصفهانی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اصلاح‌طلبان| انزوای اصلاحات محال است

محمد اشرفی اصفهانی گفت‌: برای اینکه بتوانیم بحران‌ها را از پیش رو برداریم و البته اعتماد و در نتیجه رضایت‌مندی را به حد اعلا برسانیم چاره‌ای جز حرکت در راستای اصلاح امور نداریم.

اصلاح‌طلبان| انزوای اصلاحات محال است
کد خبر: 405983
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد اشرفی اصفهانی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اظهار داشت: با اینکه جریان اصلاحات به دلایل مختلف نتوانست در انتخابات مجلس یازدهم حرفی برای گفتن داشته باشد، اما این دلیل نمی‌شود از به انزوا کشیده شدن تفکر اصلا‌ح‌طلبی سخن به میان آید. در واقع می‌توان گفت انزوای اصلاحات محال است. در واقع اصلاحات و اصلاح‌خواهی ریشه در خواست و اراده ایرانی‌ها دارد و هیچ اتفاقی نمی‌تواند این تفکر را حاشیه‌نشین کند (بیشتر بخوانیم) .

نماینده ادوار مجلس در ادامه سخنانش گفت: کشور این روزها دچار مشکلات عدیده‌ای است و از همین رو، نگرانی عمومی به بالاترین حد ممکن رسیده است. برای اینکه بتوانیم بحران‌ها را از پیش رو برداریم و البته اعتماد و در نتیجه رضایت‌مندی را به حد اعلا برسانیم چاره‌ای جز حرکت در راستای اصلاح امور نداریم.

اشرفی اصفهانی توضیح داد: شاید برخی به این تحلیل برسند که جریان اصلاح‌طلبی به واسطه اتفاق‌های این چند سال اخیر در آستانه حاشیه‌نشینی قرار گرفته است. باید به آنها پاسخ داد، برای کنشگران جریان اصلاحات اینکه جامعه به سمت اصلاح برود بیشتر از برنده شدن در کنش سیاسی ارزش دارد و به همین دلیل اصلاح‌طلبان چه فرصت حضور در انتخابات را داشته باشند چه باز هم از قرار گرفتن در فضای رقابت محروم شوند، دست از اصلاح‌طلبی برنخواهند داشت (بیشتر بخوانیم) .

او ادامه داد: در ایامی که کشور گرفتار شیوع ویروس کروناست و همچنین سایه تحریم را بیش از هر مقطع دیگری بر سر خود حس می‌کند لازم است همه گروه‌های سیاسی فعالیتی چشمگیر داشته باشند تا بلکه با خرد جمعی بتوانیم راه‌حلی مناسب برای عبور از این وضعیت نگران‌کننده پیدا کنیم.

محمد اشرفی اصفهانی در پایان گفت: قبل از اینکه ذهن و فکرمان را به بحث اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی مشغول کنیم، باید بکوشیم تا در کنار یکدیگر کشور را به سمت آرامش هدایت کنیم (بیشتر بخوانیم) .

چکیده گفت‌وگو با محمد اشرفی اصفهانی

چاره‌ای جز حرکت در راستای اصلاح امور نداریم

اصلاح‌طلبان دست از اصلاح‌طلبی برنخواهند داشت

باید در کنار یکدیگر کشور را به سمت آرامش هدایت کنیم

برای اصلاح طلبان اینکه جامعه به سمت اصلاح برود بیشتر از برنده شدن در کنش سیاسی ارزش دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها