محدودیتی برای واردات مواد اولیه صنعتگران وجود ندارد

معاون امور صنایع وزارت صمت در نشست مشترک با سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوا علاوه بررسی چالش های پیش روی این صنعت از پیگیری جهت تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز این بخش خبرداد وگفت: محدودیتی برای واردات مواد اولیه مورد نیاز صنعتگران درصورتیکه در کشور قابلیت تولید نداشته باشد،وجود ندارد.

محدودیتی برای واردات مواد اولیه صنعتگران وجود ندارد
کد خبر: 406062
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۰:۳۷:۳۲

اعتمادآنلاین| مهدی صادقی نیارکی مدیریت واردات را یکی از مهمترین برنامه های وزارت صمت در سال جاری عنوان کرد و گفت: واردات محصولات مشابه داخلی در صورت تولید در کشور به میزان نیاز مصرف داخلی با محدودیت هایی روبه رو است، به طوریکه در سال گذشته واردات بیش از 1500 ردیف تعرفه ممنوع اعلام شده بود .

معاون امور صنایع وزارت صمت در ادامه در خصوص تخصیص ارز مورد نیاز برای واردات مواد اولیه مورد نیاز صنعت کاغذ و مقوا توضیح داد: پیگیر تسریع در تخصیص ارز به صنعتگران هستیم و امیدواریم بانک مرکزی در اسرع وقت نسبت به افزایش تخصیص ارز به بخش های مختلف صنعتی اقدام نماید.

گفتنی است اعضا سندیکای کاغذ و مقوا نیز در این نشست با اشاره مشکلات و موانع پیش روی این صنعت خواستار همکاری وزارت جهت تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز و تخصیص ارز به این صنعت شدند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها