«زیرخاکی» امشب به پایان می‌رسد/ سرانجام «بچه مهندس‌» چه می‌شود؟

اغلب سریال‌های مناسبتی امسال با پایان ماه مبارک رمضان همچنان به پخش خود ادامه می‌دهند.

«زیرخاکی» امشب به پایان می‌رسد/ سرانجام «بچه مهندس‌» چه می‌شود؟
کد خبر: 406146
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۴:۱۳:۰۹

اعتمادآنلاین| از میان چهار سریالی که برای پخش در ماه رمضان انتخاب شده‌اند، سریال‌ «زیرخاکی» رو به اتمام است اما سریال‌های «پدر پسری»، «بچه مهندس 3» و «سرباز» همچنان پس از ماه رمضان هم به پخش خود ادامه می‌دهند.

نوزدهمین و آخرین قسمت از مجموعه سریال «زیرخاکی» امشب (31 اردیبهشت) روی آنتن می‌رود. همچنین پنج شنبه (1خرداد ماه) پشت صحنه زیرخاکی حوالی ساعت22 از شبکه یک سیما پخش می شود.

جمعه 2 خرداد نیز خلاصه قسمت های 15 تا 19 این سریال پخش می شود.

از (6خرداد) آنتن شبکه یک میزبان سریال «پرگار» به تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی خواهد بود.

پخش سریال «بچه مهندس 3» که تاکنون 24 قسمت از آن از شبکه دو سیما به روی آنتن رفته است، پس از ماه مبارک رمضان هم ادامه خواهد داشت. پرویز پور حسینی، ثریا قاسمی،فرناز رهنما و روزبه حصاری بازیگرانی هستند که در (بچه مهندس)به ایفای نقش پرداخته اند.


سریال «پدر پسری» مجموعه طنزی است که پخش آن با شروع ماه رمضان از شبکه پنج‌ سیما آغاز شده است. پخش این مجموعه به تهیه‌کنندگی محمدرضا حاجی غلامی و کارگردانی رضا جودی بعد از ماه رمضان هم ادامه خواهد داشت. مهران رجبی، عزت الله مهراوران،مریم سرمدی و افشین سنگ چاپ از بازیگران این سریال هستند.

پخش سریال «سرباز» که تاکنون 23 قسمت از آن پخش شده است، به نیمه رسیده و همچنان در هفته های آتی ادامه خواهد داشت. این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی‌اش است و در خلاصه داستان آن آمده‌است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع …

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، سیاوش خیرابی و رویا تیموریان از بازیگران این سریال هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها