سالن‌های تئاتر و کنسرت هم عید«فطر» باز نمی‌شود/ در انتظار یک تصمیم

مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد درباره وضعیت بازگشایی سالن‌های تئاتر و برگزاری کنسرت‌های موسیقی تأکید کرد «ستاد ملی مقابله با کرونا» هنوز در این خصوص تصمیمی نگرفته است.

سالن‌های تئاتر و کنسرت هم عید«فطر» باز نمی‌شود/ در انتظار یک تصمیم
کد خبر: 406166
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۵:۱۰:۴۸

اعتمادآنلاین| مجید فروغی مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره زمزمه‌های بازگشایی سالن‌های تئاتر و برگزاری کنسرت‌های موسیقی از عید فطر و تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت ارشاد در این زمینه، گفت: فعلاً وضعیت بازگشایی سالن‌های تئاتر نامشخص است و ستاد ملی مقابله با کرونا در این خصوص تصمیم‌گیری نکرده است، ضمن اینکه زمانی هم که ستاد در این خصوص تصمیم بگیرد باید درباره چگونگی شروع فعالیت‌های تئاتری با اداره کل هنرهای نمایشی و حوزه تئاتر مشورت کند.

او یادآور شد: در حوزه تئاتر جلسه‌ای در ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی، مشاور معاون هنری و مدیرعامل خانه تئاتر برگزار و در همان جلسه مطرح شد که بعد از مشخص شدن زمان بازگشایی سالن‌های تئاتر، در خصوص چگونگی از سرگیری فعالیت‌ها با معاونت هنری، اداره کل هنرهای نمایشی و خانه تئاتر مشورت می‌شود.

فروغی در ادامه سخنان خود درباره برخی گمانه‌زنی‌های دیگر درباره زمان بازگشایی سالن‌های تئاتر نظیر اواخر خردادماه سال جاری، تأکید کرد: هنوز ستاد ملی مقابله با کرونا درباره بازگشایی سالن‌های تئاتر تصمیمی نگرفته است.

مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد درباره از سرگیری برگزاری کنسرت‌های موسیقی نیز توضیح داد: در حوزه موسیقی نیز جلسه‌ای میان مجمع صنفی آثار شنیداری خانه موسیقی، انجمن صنفی هنرمندان موسیقی و مدیران سالن‌های موسیقی برگزار و طی آن پیشنهادهایی تدوین و به ستاد ملی کرونا ارائه شد ولی در خصوص زمان برگزاری کنسرت‌های موسیقی نیز ستاد ملی کرونا باید تصمیم‌گیری کند.

وی سپس در خصوص بحث مطرح شده درباره برگزاری کنسرت‌های موسیقی بعد از عید سعید فطر، یادآور شد: در جلسه صنوف موسیقی و در قالب پیشنهادهای تدوین شده به ستاد ملی مقابله با کرونا، اعلام شد که آمادگی برگزاری کنسرت بعد از عید سعید فطر وجود دارد ولیکن ستاد ملی مقابله با کرونا باید درباره زمان برگزاری کنسرت‌ها تصمیم گیری کند و ستاد هنوز در این زمینه تصمیمی نگرفته است.

فروغی در پایان سخنان خود تأکید کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا در صورتی که تصمیمی برای آغاز به کار سالن‌های تئاتر و کنسرت‌های موسیقی بگیرد با حوزه مربوطه و معاونت هنری مشورت خواهد کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها