کد خبر: 406199
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۶:۳۲:۰۰
| |

محمدحسین صابر، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها کیست؟

طی حکمی از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدحسین صابر به ‌سمت رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها منصوب شد.

محمدحسین صابر، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها کیست؟
کد خبر: 406199
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۶:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| طی حکمی از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدحسین صابر به ‌سمت رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها منصوب شد.

محمدباقر نوبخت در حکم انتصاب محمدحسین صابر آورده است: در اجرای ماده (9) اصلاحی اساسنامه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مصوبه 128271.ت45956هـ تاریخ 1392.07.17 هیأت محترم وزیران و با عنایت به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: با عنایت به اهمیت و حساسیت موضوع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها انتظار است ضمن فراهم آوردن سازوکار اجرایی لازم و اتخاذ تدابیر مناسب، نسبت به اعمال دقیق قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با همکاری اعضای هیأت‌مدیره و بهره‌گیری از همفکری و نظرات اعضای مجمع اقدام نمایید.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان تصریح کرده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

محمد حسین صابر متولد سال 1358، اهل گیلان و دارای مدرک دکتری تخصصی مدیریت فنآوری، کارشناسی ارشد و کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه تهران است.

وی دارای سوابق اجرایی متعددی به‌عنوان مدیرعامل در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، مدیریت پروژه‌های پالایشگاهی و پتروشیمی و عضو هیأت‌مدیره انجمن شرکت‌ها و مؤسسات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است و تا پیش از این، مشاور معاون رئیس‌جمهور و نماینده ویژه سازمان برنامه و بودجه در اجرای طرح‌های صنایع پتروشیمی و پروپیلن در شمال کشور (استان‌های گیلان، مازندران و گلستان) بود.

تألیف کتاب "کنترل فرآیند" و چاپ بیش از 20 مقاله تخصصی در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و مدیریت فنآوری و نوآوری در مجلات علمی و تخصصی و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، از جمله سوابق علمی صابر است.

وی همچنین مدرس دانشگاه در حوزه‌های مدیریت پروژه، طراحی مهندسی، مدیریت استراتژیک و مدیریت فنآوری می‌باشد.

صابر از بنیان‌‌گذاران و عضو شورای مرکزی کانون دانشجویان و دانش آموختگان گیلانی دانشگاه‌های تهران (کانون گیلداد) است.

مدیرعامل هدفمند سازی یارانه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها