بیانیه وزارت دفاع درخصوص رشد اقتصادی کشور

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد این وزارتخانه در چارچوب نظام مدیریت بهره‌وری، تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود را در مسیر اعتلای قدرت پایدار دفاعی و از طرفی رشد اقتصادی کشور از محل سرریز فناوری‌های دفاعی بکار خواهد گرفت.

بیانیه وزارت دفاع درخصوص رشد اقتصادی کشور
کد خبر: 406236
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۰۹:۱۱:۵۹

اعتمادآنلاین| در متن بیانیه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمده است: اهتمام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بهره‌گیری کارآ، اثربخش و حداکثری از توانایی‌ها، امکانات و منابع در اختیار، به نماد تعهد و رشد این مجموعه بدل شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: موضوعی که هم از منظر راهبردی و هم از بعد فرهنگی، در تمام سطوح وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ریشه گسترانده تا استقلال و سرافرازی مرز و بوم مقدس ایران را بیش از همیشه از شرّ نگاه دشمنان متجاوز در امان دارد. رمز استواری و شکوفایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تمرکز همزمان بر سه عنصر حیاتی «محصول باکیفیت، تولید با کمترین هزینه و تحویل در کوتاه‌ترین زمان ممکن» می‌باشد که مبتنی بر اهداف و رویکرد بهره ورانه این مجموعه عظیم است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با سرلوحه قراردادن اصول بهره‌وری در انجام تمامی ماموریت‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌ها، با تاکید ویژه بر نیروی انسانیِ کارآمد، پایبندی کامل به ارزش‌های دینی، وجدان کاری و آرمان‌های بلند بنیان گذار انقلاب اسلامی تلاش خواهد کرد تا در گام دوم انقلاب اسلامی، همانند گذشته نقش پیشرو و پیش برنده خود را به نحو احسن به انجام رساند.

وزارت دفاع در این بیانیه تاکید کرد: به همین منظور، با استقرار کامل چرخه مدیریت بهره‌وری و بسط و توسعه آن تا پایین‌ترین سطوح عملیاتی و براساس الگوی بومی بهره‌وری وزارت دفاع، به صورت مستمر در پی شناخت و حل مسائل و گلوگاه‌های بهره‌وری بوده و تلاش می‌کند تا با تکیه بر دانش متخصصان این عرصه، به شکل هوشمندانه‌ای، تاثیر شگرف ارتقاء بهرهوری بر توان دفاعی و توسعه روزافزون قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح را به منصه ظهور رساند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها