کد خبر: 406256
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۱۰:۰۷:۵۱
| |

سفیر آمریکا:

درگیری فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها هرگز در شورای امنیت حل نمی‌شود

سفیر آمریکا در سازمان ملل با تاکید بر اینکه درگیری دو طرف فلسطینی و اسرائیلی هرگز در شورای امنیت حل نخواهد شد، از دو طرف خواست مذاکرات مستقیم را ازسربگیرند.

درگیری فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها هرگز در شورای امنیت حل نمی‌شود
کد خبر: 406256
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۱۰:۰۷:۵۱

اعتمادآنلاین| کلی کرافت، سفیر آمریکا در سازمان ملل در جلسه روز چهارشنبه شورای امنیت اظهار کرد: اگر ما امید داریم گام اول در مسیر درست برداشته شود، اکنون لازم است دو طرف پشت میز مذاکرات بنشینند.

سفیر آمریکا در سازمان ملل گفت: این شورا نمی‌تواند پایان این درگیری را اعلام کند، توان ما تنها در این حد است که از دو طرف بخواهیم پشت میز مذاکرات بنشینند و مشخص کنند چگونه می‌خواهند پیشرفت کنند.

کرافت افزود: می‌خواهم تاکید کنم که این جلسه ماهانه جایی نیست که در آن مساله فلسطین حل شود، این مساله پشت میزی حل خواهد شد که فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها دور آن جمع خواهند شد.

این مسؤول آمریکایی در ادامه از اعضای شورای امنیت خواست گام‌هایی را که می‌توان برای کمک به ازسرگیری مذاکرات میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها برداشته شوند، بررسی کنند.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به طرح‌های اسرائیل برای الحاق غیرقانونی بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، توافقنامه‌های اسلو و تمامی توافقنامه‌های تشکیلات با اسرائیل و آمریکا را لغو کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها