کد خبر: 406368
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۱۶:۲۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

زیرساخت‌های سایبری اسرائیل هدف قرار گرفتند

با وجود آنکه مسئولان امنیت سایبری در رژیم صهیونیستی نسبت به تهاجم به زیرساخت‌های داده این رژیم هشدار داده و سطح آمادگی خود را بالا برده بودند، اما سایت‌های اسرائیلی زیادی در فضای اینترنت مورد حمله قرار گرفته و شمار قابل توجهی از سامانه‌های هدایت و کنترل که بر بستر فضای مجازی فعالیت می‌کنند هم دچار اختلال شدند.

زیرساخت‌های سایبری اسرائیل هدف قرار گرفتند
کد خبر: 406368
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۱۶:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با وجود آنکه مسئولان امنیت سایبری در رژیم صهیونیستی نسبت به تهاجم به زیرساخت‌های داده این رژیم هشدار داده و سطح آمادگی خود را بالا برده بودند، اما سایت‌های اسرائیلی زیادی در فضای اینترنت مورد حمله قرار گرفته و شمار قابل توجهی از سامانه‌های هدایت و کنترل که بر بستر فضای مجازی فعالیت می‌کنند هم دچار اختلال شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، رسانه‌های صهیونیستی به نقل از مسئولان رژیم اسرائیل خبر دادند، از شامگاه روز گذشته یکی از شدیدترین حملات سایبری علیه این رژیم آغاز شده و باعث شد تا تعداد قابل توجهی از سایت‌های عبری‌زبان هک شود.

به اعتراف پایگاه عبری‌زبان ladaat ده‌ها پایگاه اطلاع‌رسانی از صبح امروز از دسترس خارج یا صفحات سیاهی را که روی آن شمارش معکوس از بین رفتن اسرائیل قرار داده شده بود برای کاربران خود نمایش دادند.

این در حالی است که دستسرسی به بسیاری از سایت‌های خبری رژیم صهیونیستی هم با دشواری زیادی مواجه شده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی بوهل هم در گزارشی با بر شمردن بیش از 10 سایت، که بر اثر این حملات از دسترس خارج شده‌اند، نوشت: روی تمامی این سایت‌ها عبارت‌هایی در مورد از بین رفتن اسرائیل به نمایش در آمده است.

مرکز حفاظت سایبری رژیم صهیونیستی هم ضمن تاکید بر اینکه این حملات از نیمه‌شب دیشب آغاز شده است تاکید کرد: ما برای آنکه مانع از بهره‌برداری رسانه‌ای از این امر شویم آن را با رسانه‌ها در میان نگذاشتیم.

این مرکز اعلام کرده برخی از سرورهایش نیز تحت تاثیر این حملات قرار گرفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها