کد خبر: 406394
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ ۰۸:۰۳:۱۲
| |

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران:

مردم در فضای مجازی فریاد استکبارستیزی را به گوش جهانیان برسانند

امام جمعه موقت تهران گفت: امسال مردم از طریق شبکه‌های مجازی و هم در نفرین‌هایی که در سحر و دم افطار می‌کنند فریاد استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان می‌رسانند.

مردم در فضای مجازی فریاد استکبارستیزی را به گوش جهانیان برسانند
کد خبر: 406394
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ ۰۸:۰۳:۱۲

اعتمادآنلاین| کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه امسال به دلیل کرونا راهپیمایی روز قدس در ایران برگزار نمی‌شود، بیان کرد: آنچه در این 40 سال مردم ما و جبهه مقاومت و مستضعفین نشان دادند این است که اعتقاد به نابودی غده سرطانی، غاصب، ظالم، زورگوی ضعیف‌کش اسرائیل با ایمان مردم آمیخته است.

وی افزود: این موضوع جزو فرهنگ پذیرفته شده برای ملت ایران و همه ملت‌های به پاخاسته است که از مظلوم حمایت می‌کنند و با ظالم مقابله می‌کنند و ان‌شاالله در این فرصت هم از طریق شبکه‌های مجازی و هم در نفرین‌هایی که در سحر و دم افطار مردم می‌کنند فریاد استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان می‌رسانند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه لغو راهپیمایی امسال به مثابه فراموش ظلم اسرائیل نیست، گفت: امسال در روز قدس پیام رهبر عزیز ما به گوش جهان خواهد رسید، همچنین همه ملت ما در بیان احساسات و پیام‌های خود در شبکه‌های مجازی حضور خود را در این جهاد اعلام می‌کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها