«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| ساعت‌شمار قربانیان ترامپ در خیابان‌های نیویورک نصب شد

معترضان برنامه‌های دولت آمریکا در مقابله با ویروس کرونا بر آن شدند تا شمارنده‌ای را در یکی از خیابان‌های نیویورک نصب کنند و تعداد قربانیان آمریکایی ویروس کرونا را که می‌توانستند نجات‌ یابند در آن به ثبت برسانند.

ویروس کرونا| ساعت‌شمار قربانیان ترامپ در خیابان‌های نیویورک نصب شد
کد خبر: 406444
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا و شیوع آن در آمریکا باعث شده روز‌به‌روز بر شمار منتقدان سیاست‌های غلط دونالد ترامپ در مقابله با ویروس کرونا افزوده ‌شود. از همین رو معترضان برنامه‌های دولت آمریکا در مقابله با ویروس کرونا بر آن شدند تا شمارنده‌ای را در یکی از خیابان‌های نیویورک نصب کنند و تعداد قربانیان آمریکایی ویروس کرونا را که می‌توانستند نجات‌ یابند در آن به ثبت برسانند.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌ها خبر دادند، این ساعت که «ساعت قربانیان ترامپ» نام‌گذاری شده به همت «یوجین جاریکی» (Eugene Jarecki) مستندساز آمریکایی از روز سه‌شنبه گذشته بر روی ساختمان «تایمز سکویر» نصب شده و شمار تلفات سیاست‌های ترامپ در مقابله با این ویروس را به عابران یادآور می‌شود.

به اعتقاد مخالفان سیاست‌های درمانی ترامپ، اگر دولت ترامپ تنها یک هفته زودتر قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی مدارس را اجرایی می‌کرد، 60 درصد از قربانیان فعلی این ویروس زنده می‌ماندند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها