کد خبر: 406467
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۷ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

بلایی که ویروس کرونا بر سر فعالان محیط‌زیست آورد

گرچه می‌گویند ویروس کرونا فواید زیادی برای محیط‌زیست داشته است، اما ظاهراً این ویروس برای برخی از فعالان محیط‌زیست چندان خوش‌یمن نبوده و این دسته از افراد به دلیل تبعات شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را متحمل می‌شوند که یکی از آنها مساله قوانین قرنطینه و فاصله‌گذاری جهانی ویروس کروناست.

بلایی که ویروس کرونا بر سر فعالان محیط‌زیست آورد
کد خبر: 406467
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۷ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| گرچه می‌گویند ویروس کرونا فواید زیادی برای محیط‌زیست داشته است، اما ظاهراً این ویروس برای برخی از فعالان محیط‌زیست چندان خوش‌یمن نبوده و این دسته از افراد به دلیل تبعات شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را متحمل می‌شوند که یکی از آنها مساله قوانین قرنطینه و فاصله‌گذاری جهانی ویروس کروناست.

به گزارش اعتمادآنلاین، «ناتالی پاپ» که اواسط مارس گذشته به عنوان داوطلب دفاع از صخره‌های مرجانی به یکی از جزایر دورافتاده میانمار سفر کرده است با توجه به توقف رفت‌وآمد دریایی به این جزیره به دلیل شیوع ویروس کرونا، همچنان در آنجا محبوس مانده است.

ناتالی 35ساله که برای یک دوره یک‌ماهه فعالیت داوطلبانه برنامه‌ریزی کرده بود در این باره گفته است: تدابیر قرنطینه باعث شده تا هم میانمار و هم تایلند تردد دریایی خود را به این جزیره متوقف کنند و من در این جزیره زندانی بمانم.

این زن اهل بریتانیا امیدوار است پیش از آغاز تابستان بتواند به کشور خود بازگردد و شغلش را به عنوان مربی غواصی در یکی از مدارس تابستانی شهر از دست ندهد.

به گفته ناتالی، اساسی‌ترین مشکل او و دوستانش این است که نمی‌دانند تا چه زمانی باید در این جزیره محبوس بمانند، در حالی که شرایط زندگی هر روز برایشان دشوارتر می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها