عماد حب‌الله، وزیر صنایع لبنان:

به احدی اجازه باج‌گیری را نمی‌دهیم

عماد حب‌الله وزیر صنایع لبنان اعلام کرد: روی توان خودمان حساب می‌کنیم و به احدی اجازه باج‌گیری از ما نمی‌دهیم.

به احدی اجازه باج‌گیری را نمی‌دهیم
کد خبر: 406499
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ ۱۲:۱۴:۰۴

اعتمادآنلاین| عماد حب‌الله وزیر صنایع لبنان اعلام کرد: امنیت غذایی، صنعتی، اجتماعی و موفقیت صنایع، مزارع و تجارت ما جز با روی آوردن به شرق میسر نمی شود. به سوی شرق روی می آوریم و منتظر اشاره احدی نمی مانیم.

وزیر صنایع لبنان بیان کرد: از طریق سوریه به سوی کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق و دیگر کشورهای عربی و شرقی دوست روی می آوریم. به منظور کاستن از فشار دلار بر لیره لبنان به سوی شرق می رویم و نیز برای اینکه با قاچاق مقابله کنیم به سوی شرق روی می آوریم.

این وزیر لبنانی بر تحکیم روابط با کشورهای دوست در اروپا و آمریکا و آفریقا و کل دنیا تاکید کرد.

گفتنی است که چندی قبل سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان خطاب به مسئولان لبنانی گفته بود: نباید به امید کمک‌ها(غربی ها و آمریکا) ماند و باید بخش صنعتی و کشاورزی را فعال کرد ما نخبگان زیادی داریم. تولید، نیاز به بازار دارد و بدون سوریه صادراتی نخواهد بود. در عراق دولت جدید روی کار آمده است و روابط عراق و لبنان عالی است و راه میان لبنان و عراق از طریق سوریه است و می‌توانیم برای تولیدات خود بازار بیابیم و درب آن سوریه است. احدی منکر قاچاق نیست و این نیازمند همکاری دو کشور و دو ارتش لبنان و سوریه است. ارتش لبنان به تنهایی نمی‌تواند مانع قاچاق شود و باید همکاری دوجانبه با سوریه باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها