اولین نشست ویدئویی اتحادیه جهانی کشتی با محوریت بحران کرونا

با حضور دکتر میرزایی نماینده ایران، جلسه مشترک اعضای کمیسیون های علمی و پزشکی اتحادیه جهانی کشتی به صورت "ویدیو کنفرانس" برگزار شد.

اولین نشست ویدئویی اتحادیه جهانی کشتی با محوریت بحران کرونا
کد خبر: 406513
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ ۱۳:۰۴:۱۲

اعتمادآنلاین| بهمن میرزایی، عضو ایرانی کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی در مورد موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: اولین نشست ویدئویی اتحادیه جهانی کشتی با اعضای کمیسیون‌های علمی و پزشکی با محوریت 3 موضوع " وضعیت موجود ورزش کشتی در مواجهه با پاندمی کووید 19"، "بحث در مورد استراتژی‌های لازم در خصوص حفاظت از ورزشکاران و سایر شرکت کنندگان در هنگام از سرگیری ورزش، ارائه پیشنهادات به فدراسیون‌ها و UWW" و "ارزیابی مواردی برای کمک به یافتن استراتژی غلبه بر بحران کووید 19 و به حداقل رساندن پیامدهای ناشی از آن" برگزار شد.

این عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان تصریح کرد: در این نشست که حدود دو ساعت به طول انجامید، نقطه نظرات فدراسیون کشتی ایران نیز ارائه شد.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: این ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان کشورهای آمریکا (کربی و فلدمن)، کانادا (بابک شادگان، رییس کمیسیون پزشکی)، مجارستان (بارنا)، فرانسه (دیدییه)، اسپانیا (لوپز)، یونان (بارباس)، نماینده اتحایه جهانی(کارلوس روی)، ازبکستان (النا)، فنلاند( لهو) و کروواسی (باییچ) برگزار شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها