پیش‌بینی سردار سلیمانی از آینده اسرائیل چه بود؟

سردار سپهبد شهید سلیمانی بارها از نشانه‌های نابودی اسرائیل در آینده‌ای نزدیک روایت کرده بود.

پیش‌بینی سردار سلیمانی از آینده اسرائیل چه بود؟
کد خبر: 406539
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ ۱۴:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| شهادت این سردار بزرگ و عزیز هرچند دل‌های همگان را به درد آورد اما خون این شهید و شهدای دیگر، مسیر فتح قدس را هموارتر کرده و انگیزه‌ای برای مصمم‌تر شدن مردم جهان در ادامه دادن این مسیر تا پیروزی و آزادسازی قدس شد.

باشگاه خبرنگاران فیلم بخشی از صحبت های سردار سلیمانی پخش کرده که از زوال اسرائیل می گوید. در این فیلم ابتدا بخشی از بیانات رهبر انقلاب پخش می شود که می فرمایند: رژیم صهیونیستی نسبت به گذشته به شدت ضعیف شده است.

در ادامه سخنان سردار سلیمانی در همایش راز رضوان، ویژه گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت «عماد مغنیه» که سال 96 برگزار شد آمده که می گویند: «اعمالی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد بیانگر ناپایداری این رژیم صهیونیستی است و ما این آثار را دیده و حس می‌کنیم. ما این وحشت و دست و پا زدن ها و دیوانه وار عملیات‌های غیرانجام را می‌بینیم و این‌ها آثار تلاش‌های مذبوحانه آخرین است. به همین دلیل این نظام پایدار نخواهد بود.»

سردار می گوید: «ما هیچ شبی نمی‌خوابیم مگر این که به دشمنان فکر می‌کنیم و جلوی چشم ماست. این رژیم ماندنی نخواهد بود. اعمال این رژیم مزدور نشان می‌دهد که این رژیم پایدار نیست و هیچ عوامل و آثار پایداری در این رژیم دیده نمی‌شود.»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها