کد خبر: 406544
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ ۱۴:۲۰:۱۲
| |

سردار اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سازمان ملل و کشورهای حامی صهیونیست امتیازی برای مردم فلسطین قائل نیستند

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران گفت: طی هفتاد سال گذشته هر ساله مذاکره و گفت‌وگو انجام شده، اما باید گفت که سازمان ملل و کشورهای دارای تفکر صهیونیستی و استکباری هیچگاه نمی‌خواهند امتیازی برای مردم مظلوم فلسطین قائل شوند؛ به همین دلیل است که رهبری تاکید کردند باید موضوع را با اقتدار و قدرت پیش برد.

سازمان ملل و کشورهای حامی صهیونیست امتیازی برای مردم فلسطین قائل نیستند
کد خبر: 406544
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ ۱۴:۲۰:۱۲

اعتمادآنلاین| سردار اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری به مناسبت روز جهانی قدس با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین موضوعی اعتقادی و انسانی است، بیان کرد: قدس قبله اول یگانه پرستان است و برای مسلمانان و سایر پیروان ادیان الهی محلی مقدس و با اهمیت محسوب می‌شود؛ به همین دلیل است که می‌گوییم مسئله فلسطین و قدس مسئله‌ای فراتر از یک کشور است.

وی با تاکید بر اینکه ملت فلسطین مظلوم واقع شده اند و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان باید به این موضوع توجه کنند تا این کشور به صاحبان خود اعم از مسلمانان مسیحیان و یهودیان بازگردد، گفت: صهیونیست ها قدس را اشغال کرده اند و میان همه کشورهای مسلمان تفرقه می‌اندازند؛ به همین دلیل است که مقام معظم رهبری تاکید دارند که مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا باید با وحدت و یکپارچگی موضوع فلسطین و قدس را دنبال کنند و ان‌شاءالله در آینده بسیار نزدیک مناطق اشغالی به فلسطینیان بازگردد.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه درباره علل عدم توجه سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری به موضوع حمایت از زنان و کودکان مظلوم یمن و فلسطین خاطر نشان کرد: به دلیل آنکه سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری توسط سرمایه‌داران بزرگ، کارتل‌های مالی و یاغی های دنیا اداره می‌شوند، توجهی به مظلومیت مردم فلسطین، یمن و سایر کشورها از سوی این نهاد ها مشاهده نمی شود؛ چراکه در صورت ورود آنها به موضوع یمن و فلسطین حمایت‌های سرمایه داران بزرگ از این نهادها قطع می‌شود.

سردار کوثری با بیان اینکه «سازمان ملل توجهی به ملت‌های فلسطین و یمن که می خواهند خودشان خود را اداره کنند، نمی‌کند»، تصریح کرد: اینجاست که سازمان ملل تبدیل به نهادی بی خاصیت می‌شود و نمی‌تواند با یک چشم به همه کشورها نگاه کند؛ اگر هم بخواهد به موضوعاتی از این دست توجه کند، تنها با صدور یک بیانیه بی‌خاصیت این کار را انجام می‌دهد.

وی در پایان با تاکید کرد: بجای آنکه پای میز مذاکره نشست، باید توجه داشته باشیم که ملت مسلمان فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان باید در این رابطه منسجم عمل کنند و تبدیل به ید واحده شوند تا ان‌شاءالله موضوع را حتماً به نتیجه برسانند. بارها در تاریخ دیده شده که هر جا امت‌ها در کنار یکدیگر و با قدرت ایستادگی کردند، حتماً به پیروزی دست یافته‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها