نادری، فعال بازار خودرو:

قیمت خودرو تا یک ماه آینده ارزان‌تر می‌شود / بازگشت پراید به قیمت 68 میلیون تومان

یک فعال بازار خودرو می‌گوید: فعلا بازار خودرو در رکود به سر می‌برد و پیش‌بینی می‌شود قیمت خودرو در یک ماه آینده ارزان‌تر شود.

قیمت خودرو تا یک ماه آینده ارزان‌تر می‌شود / بازگشت پراید به قیمت 68 میلیون تومان
کد خبر: 406566
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ ۱۵:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فیروز نادری، فعال بازار خودرو در پاسخ به این پرسش که وضعیت بازار خودرو را در یک ماه آینده چطور ارزیابی می‌کنید؟ به خط بازار گفت: فعلا روند قیمت خودرو در بازار کاهشی است؛ چرا که با ثبت‌نام و طرح فروش دو شرکت خودروسازی عرضه خودرو به بازار افزایش یافته است. همچنین با اقدام اخیر مسئولان مبنی بر عرضه خودروهای پارکینگی به بازار قیمت خودرو به شدت ارزان شد.


فیروز نادری افزود: با کاهش قیمت خودرو فعلا مردم برای خرید خودرو دست نگه داشته‌اند؛ چرا که عده‌ای هستند سرمایه‌هایشان را به بازارهای موازی همچون بورس تزریق کردند و به همین علت پول در دست مردم کم است.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا در این شرایط مردم خودرو بخرند یا نخرند؟ اظهار کرد: توصیه ما این است که امروز بهترین زمان برای ثبت‌نام خودروست. چنانچه مردم قصد خرید خودرو دارند می‌توانند بعد از عید فطر خودروهای خود را از طریق درگاه‌ها اینترنتی خودروسازان نام‌نویسی کنند.


نادری با اشاره به قیمت خودرو پراید گفت: قیمت خودرو نسبت به دو هفته گذشته 20 میلیون تومان ارزان شد و حالا قیمت واقعی پراید به 68 میلیون تومان رسیده است. طی یک هفته اخیر تمام خودروهای بالای 100 میلیون تومان بین 25 تا 30 میلیون تومان ارزان شده است.

منبع: خط بازار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها