کد خبر: 406577
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ ۱۵:۴۲:۰۸
| |

کیه لینی:

زیرکی سوارز را تحسین می‌کنم

کیه‌لینی که به تازگی بخش‌هایی از اتوبیوگرافی خود را منتشر کرده، در خصوص لوییز سوارز نوشته است: خباثت بخشی از فوتبال است؛ من آن را غیرقانونی نمی‌دانم. برای گذشتن از رقیب رو در رو باید باهوش باشید.

زیرکی سوارز را تحسین می‌کنم
کد خبر: 406577
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ ۱۵:۴۲:۰۸

اعتمادآنلاین| مدافع تیم ملی ایتالیا، «لوئیس سوارز» را بابت گاز گرفتن وی در جریان دیدار داغ آتزوری و اروگوئه در جام جهانی 2014 مورد تمجید و تحسین قرار داد.

سوآرز که در جریان آن دیدار از تنبیه انضباطی قسر در رفت، بعدها با محرومیت چهار ماهه بعلاوه 9 بازی ملی مجازات شد اما «جورجو کیه‌لینی» گفت که وی از مهاجم اروگوئه‌ای، کینه و ناراحتی ندارد.

کیه‌لینی که به تازگی بخش‌هایی از اتوبیوگرافی خود را منتشر کرده، در این خصوص نوشته است: خباثت بخشی از فوتبال است؛ من آن را غیرقانونی نمی‌دانم. برای گذشتن از رقیب رو در رو باید باهوش باشید.

وی در این کتاب شرح حال که «من، جورجو» نام دارد، ادامه می‌دهد: زیرکی او را تحسین می‌کنم؛ اگر این زیرکی را نداشت، یک مهاجم معمولی می شد.

وی که معقتد است که هیچ موضوع غیرعادی در آن روز در جام جهانی 2014 رخ نداده، در ادامه نوشته است: بیشتر زمان آن بازی، مامور مهار «ادینسون کاوانی» بودم؛ یکی دیگر از سرسخت‌های اروگوئه؛ ناگهان متوجه شدم که کسی شانه‌ام را گاز گرفت. این اتفاق افتاده بود چون گاز گرفتن استراتژی او (سوآرز) در جنگ‌های تن به تن بود و البته شاید شگرد من هم همین باشد. من و او شبیه هم هستیم و دوست دارم با مهاجمانی مثل سوآرز در بیافتم.

آن دیدار در زمان وقوع خطا بدون گل پیگیری می‌شد اما چند دقیقه بعد، اروگوئه تک گل بازی را به ثمر رساند و یاران سوآرز به قیمت حذف ایتالیا راهی یک هشتم شدند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها