کد خبر: 406617
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۰۹:۴۵:۱۲
| |

800 منجی غریق در سواحل شمالی کشور مستقر شدند

رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق از استقرار 800 منجیان غریق در سواحل استانهای گیلان و مازندران در تعطیلات عید فطر خبر داد.

800 منجی غریق در سواحل شمالی کشور مستقر شدند
کد خبر: 406617
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۰۹:۴۵:۱۲

اعتمادآنلاین| ایلخان نوری اظهار کرد: با توجه به این که هفته آینده تعطیلات عید فطر را پیش رو داریم و مردم به شمال کشور سفر خواهند کرد با هماهنگی که با استانداری و روسای استانهای گیلان و مازندران انجام دادیم هر دو استان در آمادگی کامل قرار دارند.

وی گفت: با توجه به این که وظیفه فدراسیون و منجیان غریق نجات جان مردم است و هنوز در خطر شیوع ویروس کرونا قرار داریم پیش بینی شده که طرح های ساحلی هر دو استان گیلان و مازندران در ایام تعطیلات عید فطر بسته شوند تا مشکلات را به حداقل برسانیم.


نوری تصریح کرد: در تعطیلات عید فطر 500 منجی غریق در سواحل ساحلی استان مازندران و 300 نفر در گیلان که نزدیک لب دریاست و احتمال افزایش جمعیت زیاد است، مستقر خواهند شد تا مشکلات را کاهش دهیم.


رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق با بیان این که هیچ طرح ساحلی در ایام تعطیلات عید فطر باز نخواهد بود، افزود: برای این که ساماندهی خوبی در کنترل جمعیت داشته باشیم از منجیان غریق داوطلب نیز درخواست کردیم که در صورت احساس نیاز در این دو ساحل حضور داشته باشند تا خطر شیوع ویروس کرونا را به حداقل برسانیم.


نوری در پایان گفت: فدراسیون و روسای هیات های دو استان مازندران و گیلان به خاطر حفظ جان مردم در ایام تعطیلات در آماده باش کامل قرار دارند تا ضمن کنترل مناطق به وظایف انسانی و ذاتی خود نیز عمل کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها