کد خبر: 406752
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۵:۳۳:۱۹
| |

کریمی فیروزجایی، منتخب بابل در مجلس یازدهم:

رئیس مجلس فقط یک نفر است

منتخب بابل در مجلس یازدهم گفت: ریاست مجلس فقط یک نفر است و اینکه 10 نفر کاندیدای این صندلی شوند می‌تواند به مجلس آسیب بزند.

رئیس مجلس فقط یک نفر است
کد خبر: 406752
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۵:۳۳:۱۹

اعتمادآنلاین| کریمی فیروزجایی، منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم درباره فراوانی کاندیداهای کسب کرسی ریاست مجلس یازدهم گفت: به برخی از گزینه‌های ریاست مجلس به صورت علنی و غیرعلنی و حضوری و غیر حضوری اعلام کرده‌ایم که برخی از آنها توانمندی‌هایی در بخش خاصی دارند که باید کشور و مجلس از توانمندی آنها در بخش‌های مختلف استفاده کند. برای مثال اگر کسی متخصص اقتصاد است باید به حوزه اقتصاد برود؛ در مجلس متخصصین مختلف کم نیستند که اکثر آنها از بدنه کارشناسی و پژوهشی و اجرایی و دانشگاهی هستند و همین گزینه‌ها می‌تواند از بین این افراد برنامه‌های قوی برای حل مشکلات اقتصادی و حل مشکلات بانکی، بیمه‌ای و گمرکی بنویسد.

منتخب بابل تاکید کرد: برخی از گزینه‌های مجلس که متخصص حوزه عمران وشهرسازی هستند به حوزه مربوطه خود برود. این در حالی است که ریاست مجلس فقط یک نفر است و اینکه 10 نفر کاندیدای این صندلی شوند می‌تواند به مجلس آسیب بزند.

او در ادامه افزود: من مخالف پویایی نیستم بلکه معتقدم باید یک رقابت سالم در مجلس شکل بگیرد چرا که مجلس جایگاه بحث و گفت‌وگو و اقدامات پویاست ولی خط قرمز ما در مجلس آتی موضوع اتحاد و انسجام نیروهای انقلاب است و انشاالله باید این موضوع را حفظ کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها