کد خبر: 406776
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۷:۱۱:۳۷
| |

بازیگر بچه مهندس، خواننده می‌شود + عکس + فیلم

«بی‌مقصد»، تک آهنگ «روزبه حصاری» با حال و هوای سریال بچه مهندس منتشر می شود.

بازیگر بچه مهندس، خواننده می‌شود + عکس + فیلم
کد خبر: 406776
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۷:۱۱:۳۷

اعتمادآنلاین| اولین قطعه «روزبه حصاری» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با عنوان «بی‌مقصد» در سایت‌های موسیقی کشور منتشر شد. روزبه حصاری مدت‌هاست در زمینه موسیقی و خوانندگی فعالیت جدی دارد و اولین قطعه خود را با حال و هوای مجموعه بچه‌مهندس اجرا کرده است.

روزبه حصاری در صفحه اینستاگرامش این قطعه را پست کرده و نوشته است: «از زمانی که یادم میاد، موسیقی جزو دغدغه‌هام بوده؛ تو این چندسال هم هر زمان مجالی پیدا کردم نزد بزرگان عرصه موسیقی کشور، شاگردی کردم و می‌کنم. خوشحالم که به کمک رفیق قدیمی‌ام «میلاد جوزی» هم‌زمان با لطفِ بی‌دریغ شما به مجموعه «بچه‌مهندس» این برگ سبز رو تقدیم‌تان می‌کنم. نمى‌دونم چطوری از مهر و محبتی که این مدت نسبت به من داشتید تشکر کنم. سپاس ویژه از علیِ غفارى عزیز و اعتماد ایشان. و ممنونم از تک‌تک عوامل درخشان مجموعه بچه مهندس. قدردانِ رفقایى هستم که شانه به شانه و با مهری بی‌دریغ در این پروسه دست یارى دادند.امیدوارم این هدیه ناقابل رو در آستانه عید سعید فطر دوست داشته باشید و برای گوش‌های شما عزیزان، امانت‌دار خوبی باشم...»

قطعه بی‌مقصد با صدای روزبه حصاری و تنظیم و میکس و مستر میلاد جوزی منتشر می شود. شاعر و آهنگساز این قطعه هادی جولانی است. ویولون این قطعه توسط بابک ایمانی، گیتار توسط علیرضا الیاسوند، ویدئو توسط نیما کزازی و عکس توسط امین مرادی‌راد انجام شده است.

روزبه حصاری

بچه مهندس

بچه مهندس2

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها