رئیس قوه مجریه از رئیس قوه مقننه تقدیر کرد

رئیس‌جمهوری از تلاش‌های علی لاریجانی به عنوان رئیس سه دوره مجلس شورای اسلامی و همراهی‌ها و همدلی‌ها با دولت تدبیر و امید تقدیر کرد.

رئیس قوه مجریه از رئیس قوه مقننه تقدیر کرد
کد خبر: 406778
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۷:۲۸:۲۵

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رئیس‌جمهوری روز شنبه در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا، با تقدیم لوح تقدیر و یک جلد قرآن نفیس به لاریجانی، از سالها تلاش و خدمتگزاری وی در سنگرهای گوناگون نظام جمهوری اسلامی بویژه ریاست سه دوره مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد.


به گزارش اعتمادآنلاین ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، متن لوح تقدیر رئیس جمهور که به لاریجانی تقدیم شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

توفیق خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سنگرهای خطیر و مهمی چون سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی برای آن برادر فرهیخته و پرتلاش، افتخاری بزرگ و برای همه خادمان نظام و ملت، الهام‌بخش است.
اینجانب با تجلیل از سال‌ها تلاش ارزشمند و خدمات خالصانه جنابعالی به انقلاب و نظام اسلامی از همراهی‌ها و همدلی‌ها با دولت تدبیر و امید صمیمانه سپاسگزارم.


بی‌شک خاطرات همکاری و احساس مشترکمان طی سالیان متمادی و بخصوص در مقاطع حساس و سرنوشت ساز ماندگار خواهد ماند. امید دارم حضور مؤثر و همت والای شما توأم با تجربیات گران‌بها، در دیگر سنگرهای خدمتگزاری نیز برای کشور و نظام، منشأ خیر و برکات باشد.


سعادت، سلامت و توفیقات روزافزونتان را در پیشبرد اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها