چرا 8 نماینده مجلس دهم در وزارت نفت استخدام شدند؟

یک نماینده مجلس دهم که نامش در بین افراد استخدام شده در وزارت نفت است درباره این لیست منتشر شده گفت: از سال 1367 به استخدام شرکت ملی نفت درآمدم و حدود هشت سال در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان ناظر در واحدهای راه و ساختمان مشغول فعالیت بودم.

چرا 8 نماینده مجلس دهم در وزارت نفت استخدام شدند؟
کد خبر: 406825
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ ۰۹:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| بهرام‌نیا توضیح داد: بنده حدود 32 سال سابقه نفتی دارم؛ از سال 1367 به استخدام شرکت ملی نفت درآمدم و حدود هشت سال در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان ناظر در واحدهای راه و ساختمان مشغول فعالیت بودم. در سال 1374 هم رئیس اداره گاز شهرستان نهاوند شدم که حدود 10 تا 11 سال به طول انجامید. سپس سرپرست مهندسی و ساختمان طرح‌های شرکت ملی نفت شدم.

وی افزود: ما اعتقاد داریم رسانه‌ها به عنوان ابزاری مناسب برای تحقق مطالبات مردمی و ایجاد شفافیت و روشنگری عمل می‌کنند. با این حال مطالبشان باید مبنای درستی هم داشته باشند؛ مبنایی که بر اساس واقعیت‌ها باشد. اگر غیر از این باشد، به اعتماد ملی لطمه می‌زند.

بهرام‌نیا گفت: معتقدم تعمدی در کار نبوده، ولی اینها نباید بدون هیچ گونه تحقیق و تعهدی دست به انتشار اطلاعات نادرست بزنند؛ چرا که در این صورت نه تنها جایگاه رسانه‌ها متزلزل می‌شود، بلکه اثراتی معکوس خواهد داشت و به جامعه هم لطمه می‌زند.

وی درباره شماره پرسنلی‌ که از وی در رسانه‌ها منتشر شده، گفت: هر شخصی استخدام می‌شود، شماره پرسلنی دارد و این شماره‌ای که از بنده منتشر شده مربوط به ابتدای رسمی شدن من است، یعنی سال 1369.

اخیرا برخی رسانه‌ها از استخدام چند نماینده دوره دهم مجلس در وزارت نفت خبر داده‌اند. این رسانه‌ها علاوه بر نام 20 نفر نماینده ادوار پیشین که گفته شده از ورود به مجلس دهم بازمانده و اغلب در دوره زنگنه به استخدام وزارت نفت درآمده‌اند، لیستی هشت نفره هم از برخی نمایندگان دهم که وارد مجلس یازدهم نشده‌اند، منتشر کرده‌اند. بهروز نعمتی، الیاس حضرتی، محسن بیگلری، جلیل مختار، عامر کعبی، غلام‌محمد زارعی، حسن بهرام‌نیا و علی ساری کسانی هستند که شماره پرسنلی آنها در وزارت نفت منتشر شده است.

در این زمینه کسری نوری، مدیر روابط عمومی وزارت نفت هم به ایرناپلاس گفت: نمایندگانی که از آنها نام برده می‌شود از سال‌ها قبل به استخدام وزارت نفت درآمده بودند یا از دستگاه‌های دیگر به این وزارت‌خانه منتقل شدند. بنابراین بحث اینکه استخدام شده باشند، مطرح نبوده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها