کد خبر: 406839
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ ۰۹:۵۹:۵۲
| |

مهم‌ترین دغدغه امروز مردم ایران چیست؟

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس یازدهم گفت: باید مجلس یازدهم کاری کند تا مردم تغییر را در سر سفره‌های خود احساس کنند.

مهم‌ترین دغدغه امروز مردم ایران چیست؟
کد خبر: 406839
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ ۰۹:۵۹:۵۲

اعتمادآنلاین| غلامرضا منتظری اظهار کرد: اولویت و دغدغه‌های منتخب مردم باید دغدغه و نگرانی‌های مردم باشد و امروز مهم‌ترین دغدغه مردم، مسائل اقتصادی و معیشتی است.

وی با بیان این‌که اولویت اول و آغازین مجلس یازدهم رسیدگی به دغدغه‌های معیشتی مردم است، یادآور شد: باید مجلس یازدهم کاری کند تا مردم تغییر را در سر سفره‌های خود احساس کنند.

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس یازدهم عنوان کرد: برای حل مشکلات اقتصادی، مجلس یازدهم مبحث اقتصاد دانش‌بنیان را در دستورکار خود قرار خواهد داد؛ چون باید پذیرفت در عصری که زندگی می‌کنیم، اقتصاد دانش‌بنیان بهترین جلوه اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری بر روی آن تأکید دارند.

منتظری افزود: متأسفانه اکثر اوقات مسئولان با اقتصاد مقاومتی در حد تعارف یا شعار برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی با برخی از مسئولان و وزرای پیشین در خصوص اقتصاد مقاومتی صحبت کردم، همه آن‌ها گفتند که اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی کشور است و همچنین همه آن‌ها اذعان کردند که متأسفانه مدیران به اقتصاد مقاومتی باور ندارند.

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا با بیان این‌که اقتصاد دانش‌بنیان یکی از اصول تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: سرمایه اقتصاد دانش‌بنیان، فکر و اندیشه است و پول سرمایه این نوع اقتصاد نیست.

منتظری افزود: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای مجبور هستیم به سمت سرمایه‌های قشر جوان پیش برویم تا با حداقل منابع مالی، چرخه تولید را به حرکت درآورند و نیازهای مالی جامعه را تأمین کنند.

وی درباره حذف قوانین مزاحم در سال جهش تولید عنوان کرد: مجلس یازدهم باید قوانین مزاحم را در مسیر جهش تولید شناسایی کند و آن‌ها را اصلاح سازد و سپس منابع تولیدی با استفاده از مجاری قانونی تقویت شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد : حتماً باید چرخه صدور مجوز برای احداث کسب و کارها در سال جهش تولید تسریع و تسهیل شود.

منتظری گفت: همچینن تولیدکننده در سال جهش تولید از مجلس و دولت و قوه قضائیه انتظار دارد تا چتر حمایتی‌شان را بر سر آنها بگستراند تا موجبات دلگرمی آنها فراهم شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها