«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

همسر نخست‌وزیر لبنان جنجال آفرید

توصیه خانم نوار المولوی دیاب همسر نخست‌وزیر لبنان در مورد نحوه مقابله با مشکلات اقتصادی کشورش جنجال بزرگی آفرید که همچنان نیز ادامه دارد.

همسر نخست‌وزیر لبنان جنجال آفرید
کد خبر: 406916
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| توصیه خانم نوار المولوی دیاب همسر نخست‌وزیر لبنان در مورد نحوه مقابله با مشکلات اقتصادی کشورش جنجال بزرگی آفرید که همچنان نیز ادامه دارد.

به گزارش اعتمادآنلاین، همسر نخست‌وزیر لبنان بعد از آنکه به زنان و دختران کشورش پیشنهاد کرد به جای تکیه بر خدمتکاران خارجی، کارهای منزل را خودشان انجام دهند و با این کار گام بلندی در راستای جلوگیری از خروج ارز از کشور و ممانعت از فروپاشی اقتصادی آن بردارند، به شدت مورد هجمه زنان و دختران لبنانی در فضای مجازی قرار گرفت.

او چند روز پیش در سخنرانی خود اعلام کرده بود لبنان ترجیح می‌دهد منابع ارزی و دلار داشته باشد تا خدمتکاران خارجی، از این رو تلاش دارد با کمک به تصویب قانون «شغل اعلام شدن خانه‌داری» این مهم را محقق سازد.

سخنان همسر نخست‌وزیر لبنان با واکنش‌های شدیدی در جامعه به ویژه جامعه زنان لبنان مواجه شد و تا متهم شدن او به تبعیض هم پیش رفت.

گفتنی است لبنان یکی از بدترین دوره‌های مشکلات اقتصادی تاریخ خود را به دلیل نبود منابع ارزی سپری می‌کند، در همین راستا خانم دیاب خواسته بود از طریق عدم به‌کارگیری خدمتکاران خارجی که حقوق خود را به دلار دریافت و آن را از کشور خارج می‌کنند در خروج منابع ارزی صرفه‌جویی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها